Gå til innhold

er det normalt å få vondt i brystet og hals under heftig turgåing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du går mye og ofte så vil det bli mindre vondt etterhvert, men om det er like kaldt hos deg som hos meg så er det ihvertfall ikke rart om du får vondt nå. Vil anbefalle å ha en buff over munn og nese så lufta får varmet seg litt opp før den går ned i lungene.

Om du går mye og ofte så vil det bli mindre vondt etterhvert, men om det er like kaldt hos deg som hos meg så er det ihvertfall ikke rart om du får vondt nå. Vil anbefalle å ha en buff over munn og nese så lufta får varmet seg litt opp før den går ned i lungene.

Om man bruker briller (som jeg mener å huske at blomsterfluen gjør) gjør det bare at det dugger på brillene og man ser ingenting.

Om man bruker briller (som jeg mener å huske at blomsterfluen gjør) gjør det bare at det dugger på brillene og man ser ingenting.

Hahaha...det er sant. Men uten briller fryser øyevippene sammen, vet ikke om det er noe bedre :P Eller, de fryser kanskje sammen med briller også. Men man kan ha buffen bare over munnen da og droppe å puste gjennom nesa. Eller kanskje det går å spraye brillene med sånn antdugg-spray, det funker på pleksi-beskyttelsen på hockeyhjelmer ihvertfall.

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har nemlig alltid fått vondt i brystet/lungene og litt i halsen når jeg puster tungt under turgåing.

Det kommer an på hva du mener med heftig turgåing. Hva legger du i det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...