Gå til innhold

TEST: Er du anti-sosial?

Anbefalte innlegg

http://illnessquiz.com/antisocial-personality-disorder-test/

"You are suffering from Antisocial personality disorder."

Sorry to say that our test has checked your behavior and has found you are suffering from antisocial personality disorder. If you want to get treatment then visit a mental health professional. There are 109 points so if you have got above 25 points then here a good advice is to get treatment.

Det hadde jeg ikke trodd. 

Men men. :ph34r:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409565-test-er-du-anti-sosial/
Del på andre sider

Fortsetter under...

You are suffering from Antisocial personality disorder.

Sorry to say that our test has checked your behavior and has found you are suffering from antisocial personality disorder. If you want to get treatment then visit a mental health professional. There are 109 points so if you have got above 25 points then here a good advice is to get treatment.

You are suffering from Bipolar disorder.

Take our free online version of a bipolar disorder test. It is designed to screen for the possibility of bipolar disorder. In this test you must answer 18 questions. After answering, the result page will show you a report. A high score means you need to see a mental health professional for a proper diagnosis of bipolar disorder.

You are suffering from Bipolar disorder.

Level: Very High

You are suffering from Bipolar.

Chances: 100%

Score 50%

This test can predict whether you have symptoms of histrionic personality disorder. If you got above 30% symptopms then you are adviced to talk with a mental health professional.

Score 50%

You are Not Suffering HPD but you have some Symptoms

Symptoms 50%

Annonse

You Are Not Gay

Take online version of the gay test to find out if you are gay. The accuracy of this test is very high, but you have to answer each question honestly. This test is automatic and don’t collect any type of personal data and doesn’t store your results.

57820910.jpg

This webpage is not available

ERR_CONNECTION_REFUSED
Google Chrome's connection attempt to illnessquiz.com was rejected. The website may be down, or your network may not be properly configured..

Det var merkelig, vel. 

Endret av gråstein

Annonse

Fikk diagnose personlighetsforstyrrelse med asosiale trekk i koden for antisosial da jeg var 11, men psykologen klarte ikke bestemme seg om det var fordi familien var usosial med lite nettverk eller fordi jeg visstnok ikke fulgte regler(? Noe jeg absolutt gjorde), senere forandret de diagnose til pubertet, senere bipolar rapid cycling, da jeg var 20 og siden bipolar 1 da jeg var 30 lol

skal ta testen og sjekke

fikk forsåvidt et sammenbrudd da jeg fant ut av asosial diagnosen da jeg var 20 og Ble lagt inn, da sa de jeg er det MOTSATTE av en antisosial for jeg var ikke en 'her kommer jeg og jeg har rett til ditt og datt' person 

Anonymkode: 54339...13c

You are suffering From Autism.

Take Autism or Asperger’s Test

The online version of autism / Asperger’s test is now available below. You have 13 questions with true and false statements so answer correctly. Please consult psychiatrist if you got 40% above score.

You are suffering From Autism.

Report: You are suffering from autism.

Help: Please consult psychiatrist for more information.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...