Gå til innhold

TEST: Er du anti-sosial?

Anbefalte innlegg

You are Suffering Social Anxiety Disorder

This social anxiety test is used to determine whether a person is suffering from social anxiety disorder. This automatic quiz system will let you know your social anxiety level. It will take only 2 minutes to get your report so answer every question carefully and honestly.

You are Suffering Social Anxiety Disorder

You are Suffering from social anxiety disorder. 100% Signs

Fortsetter under...

Annonse

You are Suffering From ADHD

You Are Suffering From ADHD

Level:  High 

In Percentage: 80%

You are suffering From Autism.

Report: You are suffering from autism.

Help: Please consult psychiatrist for more information.

You have 50% symptoms of BPD

You are going to suffer from borderline personality disorder test. We Found many symptoms Score= 50%

Depression Level: Mild Depression

50% Signs

You have shown 50% Signs of social anxiety disorder it means you are suffering

Your Anxiety Level is very Low

Generalized Anxiety Disorder Test

Negative Responces 10 / 21

Result: 50 | You have medium chances of GAD

Jaja....sånn kan det gå. Jeg syns det er imponerende å ha 50% tegn på sosial angst og gad, men ingen tegn på angst ;) Og bør jeg ringe Glenne og si de tok feil, testen sier at jeg har autisme. Heldigvis vet jeg at de symptomene som gjør at jeg scorer på sosial angst, autisme, gad og borderline er symptomer på ADHD. Delvis gjelder det depresjon også. 

Hva fikk du på antisosial pf og sosiopati da Trine?

Haha...de strøyk jeg på :D

You are not Sociopath

You are Not at all Sociopath.

You have some symptoms of Antisocial personality disorder.

You have some signs and symptoms present so if your age is above 25 then you are not suffering from antisocial personality disorder and if it is below 25 then consult psychiatrist or psychologist for further evaluation.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...