Gå til innhold

TEST: Er du anti-sosial?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

You have 50% symptoms of BPD

You are going to suffer from borderline personality disorder test. We Found many symptoms Score= 50%

Hei!

Hva driver dere med?

Tar dere testen flere ganger? Hvorfor får dere ulikt resultat?

Svarer dere ikke bare sånn som dere tror det er? Eller er spørsmålene for kompliserte sånn at man ikke vet?

På den 16 personalities testen du la ut, som var forbausende:huh:treffesikker, svarte jeg lite med nyanser mer enten eller, fordi det føltes mest forståelig, men dermed er det jo duket for mindre feil.

http://illnessquiz.com/antisocial-personality-disorder-test/

"You are suffering from Antisocial personality disorder."

Sorry to say that our test has checked your behavior and has found you are suffering from antisocial personality disorder. If you want to get treatment then visit a mental health professional. There are 109 points so if you have got above 25 points then here a good advice is to get treatment.

Det hadde jeg ikke trodd. 

Men men. :ph34r:

Hei!

Jeg tror det var en dårlig test for jeg fikk dette resultatet:-(

You have some symptoms of Antisocial personality disorder.

You have some signs and symptoms present so if your age is above 25 then you are not suffering from antisocial personality disorder and if it is below 25 then consult psychiatrist or psychologist for further evaluation.

Det stemmer jo ikke, jeg krysset av på at jeg har sterk medfølelse med alle som lider! at jeg følger lover og regler, sosiale regler syns jeg er flotte! At jeg ikke vil bli millionær, skade andre, at jeg vil innordne meg og følge sosiale normer, m.m....så hvorfor kommer jeg da ut sånn??

Det tror jeg er fordi testen bare søker etter antisosialt, men rart er det uansett! (og jeg mislikte det)

Som jeg sa til Frosken så svarte jeg bare på overskriften. Var ikke klar over at det dreide seg om noe langt alvorligere.

Kanskje det er greit ¨å tenke før du ser overskrifter.  Hele verden hopper på media overskrifter overalt.  Det å være antisosial dreier seg ikke om å trives best i rolige omgivelser, og det bør de som forstår det norske språket forstå.  Ellers hopper man på alle overskrifter hvor som helst kritikkløst og tror at sånn er det.  Det å være antisosial er veldig NEGATIVT, og betyr at man ikke kan sosialisere med noen andre enn seg selv.  Det er også mange som er ensomme fordi de sitter alene og det er ikke det samme som å sitte i tosomhet.  Kanskje du burde tenke litt neste gang du svarer på overskrift.

Anonymkode: e69c3...2cb

Annonse

Jeg tror nok jeg har trekk av antisosial og narsissistisk personlighetsforstyrrelse, og jeg tuller ikke når jeg sier det. Men jeg bryr meg ikke så mye, jeg er lovlydig og behandler familie og andre jeg kommer i kontakt med akseptabelt. Det er mest et problem for meg selv, f.eks. fordi jeg ikke klarer å oppnå ting som utdannelse eller skaffe/beholde jobb, noe som er hardt for selvbildet mitt siden jeg har narsissistiske trekk. Det er også "drepende kjedelig" når man aldri har noen givende sosiale stunder, når det å være sosial bare betyr å forholde seg til en rolle.

You Have Avoidant Personality Disorder Test

Avoidant Personality Test

How much Shy feelings  you have: Very High

Sensitive to rejection: Very High

*

*

*

*

*

Liddli bra tester.

Fikk akkurat det samme, gitt.

Avoidant Personality Test

How much Shy feelings  you have: Very High

Sensitive to rejection: Very High

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...