Gå til innhold

XbellaX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk karamellene i dag og de var gode, men du og du så urolig mage jeg fikk. Den bråker masse og jeg springer på do, opplever du og det?

Skrevet

Fikk karamellene i dag og de var gode, men du og du så urolig mage jeg fikk. Den bråker masse og jeg springer på do, opplever du og det?

Hei!

Jeg fikk selv en karamell i dag, men det er Trine sin feil:lol:

Skrevet

Hei!

Å? Hvordan det?

Skrevet

Det avhenger mye av hvor mange du spiser. 1 og 2 går fint for meg, de skal nytes, ikke spises. Om du fikk den reaksjonen etter 1 karamell er det jo noe annet, da tåler du kanskje ikke sukkererstatningen, rart siden du spiser sukkerfrie drops men alle slike stoffer er jo forskjellig.

Skrevet

Det avhenger mye av hvor mange du spiser. 1 og 2 går fint for meg, de skal nytes, ikke spises. Om du fikk den reaksjonen etter 1 karamell er det jo noe annet, da tåler du kanskje ikke sukkererstatningen, rart siden du spiser sukkerfrie drops men alle slike stoffer er jo forskjellig.

Spiste nesten alle jeg, er vel ikke så rart da. 

Skrevet

Spiste nesten alle jeg, er vel ikke så rart da. 

Hahaha ;-) Der har vi løsningen. Jeg har gjort det samme jeg og.. de er så farlig gode at man glemmer seg jo.

Skrevet

Å? Hvordan det?

Hei!

Trine lærte meg noen koblinger :-) og derfor fikk jeg en eller flere karameller:-)

Skrevet

Hei!

What?????? Min feil? Hva har jeg gjort?

Skrevet

Hei!

Trine lærte meg noen koblinger :-) og derfor fikk jeg en eller flere karameller:-)

Du altså!!!! Du må jo ta strømmen før du begynner å tukle :P

Skrevet

Hahaha ;-) Der har vi løsningen. Jeg har gjort det samme jeg og.. de er så farlig gode at man glemmer seg jo.

Ja de var utrolig gode :-) Spesielt jordbær ;) 

Skrevet

Du altså!!!! Du må jo ta strømmen før du begynner å tukle :P

Hei!

Ja ja sier en elektriker:rolleyes:

Men takk for karamellen, den lærte jeg av:lol:

den var ikke dødelig heller:-)

Skrevet

Hei!

Ja ja sier en elektriker:rolleyes:

Men takk for karamellen, den lærte jeg av:lol:

den var ikke dødelig heller:-)

Hahaha....ja, det er sånn man lærer ;) Det er værst den første gangen, så blir man litt vant til det etterhvert :D

Skrevet

Hahaha....ja, det er sånn man lærer ;) Det er værst den første gangen, så blir man litt vant til det etterhvert :D

:lol:

jeg begynner bli vant, du er en elendig lærer:D

Skrevet

:lol:

jeg begynner bli vant, du er en elendig lærer:D

Jeg vet det :D Og du er en elendig elev :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...