Gå til innhold

Veldig liten skrift...


pip

Anbefalte innlegg

Det er flott at en prøver å få ting til bedre her... Men nå er skrifta blitt så liten når jeg skriver inn at jeg nesten ikke ser den uten lupe... Det går gæli oftere enn før, for en dyslektike rsom meg... Det er nesten håpløst å se om det er mellomrom mellom orda, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du Internet Explorer? Da kan du få opp størrelsen på skriften ved å gå på menylinjen VIS - TEKST STØRRELSE .....

Det fungerer på andre sider, men ikke her i DOL. De har vel "fixed width" tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer på andre sider, men ikke her i DOL. De har vel "fixed width" tenker jeg...

Ved å angi at IE skal bruke større skrift "overstyrer" du HTML kodingen. Er litt usikker på hvilke versjoner av IE denne funksjonen fungerer i, men ihvertfla V.5.x Tror IE 4.x også har den, men husker ikke 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å angi at IE skal bruke større skrift "overstyrer" du HTML kodingen. Er litt usikker på hvilke versjoner av IE denne funksjonen fungerer i, men ihvertfla V.5.x Tror IE 4.x også har den, men husker ikke 100%

Jeg kjører netscape, men de har også denne funksjonen. Men selv om jeg kobler inn den som skal overkjøre "fixed with" så forandrer ikke typene seg her. Hm. Kanskje jeg må gå inn og ut av nestscape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører netscape, men de har også denne funksjonen. Men selv om jeg kobler inn den som skal overkjøre "fixed with" så forandrer ikke typene seg her. Hm. Kanskje jeg må gå inn og ut av nestscape?

Det virker i både Netscape og IE her hos meg. Jeg trengte ikke gå inn og ut av Netscape, men trykte bare på increase font.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker i både Netscape og IE her hos meg. Jeg trengte ikke gå inn og ut av Netscape, men trykte bare på increase font.

Alt annet forandrer seg og blir kjempestort, men ikke inne i denne ruta...

Hm.

Eller jo, litt større blir det faktisk... Og en annen type blir det også... Det er kanskeje det som får det ti å se større ut?

Men nå blir jo alt annet så enormt, at det ikke tar seg helt ut det heller?

Jaja, takk for hjelpa, i alle fall!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...