stjernestøv Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Ser dere på det? Hva syns du?Syns det er artig jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Harry!Er jo det som er så bra Tar ikke seg selv så høytidelig de der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Har sett på det tidligere. Han "Lothepus" sa han tok inn 50-60 000 på en konsert. Tror kompisen og faren sa at folk måtte være "galne" som betalte for å høre på han. Han har iallefall forretningsteft, og er ikke særlig redd for å drite seg ut. Litt morsomt med hun kristne dama nede ved kaia, som skulle "frelse" han. Anonymkode: ff6d4...d3f 1 Siter
påskelilje Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg så noen episoder i fjor eller når det nå gikk forrige gang. Litt morsomt ja, særlig når vi ofte er på Vestlandet ;-) Men det er ikke noe jeg prioriterer å se på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.