Gå til innhold

planet x

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Når kommer den til å krasje med jorda? Om et halvt år? Nasa har fortalt om denne planeten. Det er tillogmed filmet video på youtube av 2 soler på himmelen.

Skrevet

Når kommer den til å krasje med jorda? Om et halvt år? Nasa har fortalt om denne planeten. Det er tillogmed filmet video på youtube av 2 soler på himmelen.

Hvem var det som skulle slutte se på slike videoer?

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Hvem var det som skulle slutte se på slike videoer?

å, jeg glemte meg ut. Jeg fulgte en link på planet x forum og der var det noen som hadde filmet at det var en ekstra sol vedsidenav sola.

Endret av Blomsterfluen
Blomsterfluen
Skrevet

En person skrev: it wont be long, now...

Skrevet

Du må slutte å tro at alt som vises og skrives på nett er rett og riktig.

Skrevet

Og seriøse kilder, som artikkelen jeg linket til ovenfor, skriver at planet X bare var en feilvurdering. 

Hvem som helst kan skrive hva de vil på nettet (akkurat som på papir), det blir ikke sant av den grunn. 

Forskerne ville blitt henrykt hvis de hadde oppdaget en ny planet, så det er ingen grunn til å tro at de holder noe hemmelig for oss.  De ville aldri klart det i våre dager.   

Blomsterfluen
Skrevet

Eksempel på hva jeg såg på youtube i går:

Skrevet

Hvor mye av dette greiene her skal du egentlig poste?

Skrevet

Er det noensinne mulig å "snu" en som er overbevist om dommedagsprofetier?

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Så videoene av to soler er bare tøys? På videoen blafret trær rorran den 2ende solen. Datoen ble satt til oktober 2017 for the big impact stod det på den ene videoen. Er den videoen også bare tøys, eller har nasa virkelig holdt det hemmelig for oss?

Blomsterfluen
Skrevet

Grunnen til at ikke powerdirector og andre softwares fornyes er nokk fordi det er nytteløst pga the big impact. Personalet tror jeg er psyk og skal ringe til legen i morgen grunnet min tvil på at vi vil overleve 2017.

Skrevet

Grunnen til at ikke powerdirector og andre softwares fornyes er nokk fordi det er nytteløst pga the big impact. Personalet tror jeg er psyk og skal ringe til legen i morgen grunnet min tvil på at vi vil overleve 2017.

Ja, du er temmelig sikkert psykotisk nå.

Blomsterfluen
Skrevet

NÅ MÅ DU VIRKELIG SLUTTE!!!

hvorfor det?????

Gjest Gargamel
Skrevet

Ok. Så videoene av to soler er bare tøys? På videoen blafret trær rorran den 2ende solen. Datoen ble satt til oktober 2017 for the big impact stod det på den ene videoen. Er den videoen også bare tøys, eller har nasa virkelig holdt det hemmelig for oss?

Det er ingen måte NASA kunne holdt en stor planet(eller sol!) hemmelig for folk, hvis den var så nær at den kunne nå oss på under to år.

Videoen med to soler er bare, bare svada. Det er umulig å si hva videoen viser. Det eneste man kan si helt sikkert er at den ikke viser en ekstra sol.

Skrevet (endret)

hvorfor det?????

Hvis du tenker deg om, og reflekterer over svarene du får her inne - og det faktum at du er livredd snart alt fordi du kan dø: hvorfor tror du at jeg sier at du må slutte?

Endret av Bokormen123

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...