AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kjenner en dame som lyver om alderen, sa hun var 27 da hun var 36, og 33 når hun er 39. Sier hun er født i Scotland eller Storbrittania og kommer fra en rik familie, når passet sier hun er født i Finland i 1976. Ingen hjalp henne med penger da hun glemte bankkortet i Tyrkia så jeg måtte betale for henne i en måned, så den rike familien tror jeg ikke finnes. Sier hun hadde 10.000 kr mnd da vi var i Tyrkia, bare blank løgn, hun hadde knapt en krone. Tok henne 3 år å tilbakebetale 600 kr av det jeg hadde lagt ut i en måned...Verdens rareste dame spørr du meg. Virker helt fjern og kan ikke kommunisere, kan hun være schizofren og tro på det hun sier? Ble kastet ut av et utested fordi hun ser så fjern ut, og da kalte hun vakta en jævla arab, så jeg tenkte det var best at vi dro i tilfelle han hørte henne, selv om jeg fikk overbevist vakta om at hun bare er litt rar og ikke full... Da ble hun dritekkel og sa vi snakket dritt om henne og at jeg var den som var full og hun var den som hadde bjudat på meg hele kvelden. Ja, slik jeg gjorde for deg en måned i Tyrkia, svarte jeg. Nei da hadde hun plutselig 10.000 kr i mnd i Tyrkia og den som var full var nok meg osv. Hva faen? Så nektet hun svare meg da jeg sa vi måtte gå til nattbussen for å komme oss hjem, der hun tidligere sa jeg ikke måtte gå fra henne siden hun er på besøk i byen. Så jeg måtte gå alene, og hørte ikke noe før neste dag da hun skulle hente tingene sine, da plutselig hatet hun meg, etter vi hadde hatt det toppers i noen dager. Så ligger hun med nye gutter hver kveld hun har mulighet men vil fremstå som prippen. Anonymkode: febe0...a72 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409673-lystl%C3%B8gner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kjenner en dame som lyver om alderen, sa hun var 27 da hun var 36, og 33 når hun er 39. Sier hun er født i Scotland eller Storbrittania og kommer fra en rik familie, når passet sier hun er født i Finland i 1976. Ingen hjalp henne med penger da hun glemte bankkortet i Tyrkia så jeg måtte betale for henne i en måned, så den rike familien tror jeg ikke finnes. Sier hun hadde 10.000 kr mnd da vi var i Tyrkia, bare blank løgn, hun hadde knapt en krone. Tok henne 3 år å tilbakebetale 600 kr av det jeg hadde lagt ut i en måned...Verdens rareste dame spørr du meg. Virker helt fjern og kan ikke kommunisere, kan hun være schizofren og tro på det hun sier? Ble kastet ut av et utested fordi hun ser så fjern ut, og da kalte hun vakta en jævla arab, så jeg tenkte det var best at vi dro i tilfelle han hørte henne, selv om jeg fikk overbevist vakta om at hun bare er litt rar og ikke full... Da ble hun dritekkel og sa vi snakket dritt om henne og at jeg var den som var full og hun var den som hadde bjudat på meg hele kvelden. Ja, slik jeg gjorde for deg en måned i Tyrkia, svarte jeg. Nei da hadde hun plutselig 10.000 kr i mnd i Tyrkia og den som var full var nok meg osv. Hva faen? Så nektet hun svare meg da jeg sa vi måtte gå til nattbussen for å komme oss hjem, der hun tidligere sa jeg ikke måtte gå fra henne siden hun er på besøk i byen. Så jeg måtte gå alene, og hørte ikke noe før neste dag da hun skulle hente tingene sine, da plutselig hatet hun meg, etter vi hadde hatt det toppers i noen dager. Så ligger hun med nye gutter hver kveld hun har mulighet men vil fremstå som prippen.Anonymkode: febe0...a72Høres ut som en ganske psyk person. Er nok best å holde seg unna.Lykke til. Anonymkode: 18557...c3f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409673-lystl%C3%B8gner/#findComment-3674400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Høres ut som en ganske psyk person. Er nok best å holde seg unna.Lykke til.Anonymkode: 18557...c3fja tror jeg også, har blokkert henne overalt nå... Anonymkode: febe0...a72 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409673-lystl%C3%B8gner/#findComment-3674401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Har mistanke om at det er fordi jeg røpet at jeg har sett passet hennes og vet hennes egentlige alder at hun ville vekk fra meg,. Anonymkode: febe0...a72 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409673-lystl%C3%B8gner/#findComment-3674404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.