Gå til innhold

Blir man feitere eller bare ser man feitere ut ved mensen'?

Anbefalte innlegg

Hei! 

Ser man feitere ut når man har mensen eller er det bare meg?? Eller er jeg faktisk blitt feitere?

Lurer på om jeg har lagt på meg eller ikke...Jeg har ikke spist noe mer enn vanlig så det er jo litt rart. Jeg vet at det fordi jeg kjenner at det er mer fett liksom..

Anonymkode: d0757...f0e

Fortsetter under...

Hei! 

Ser man feitere ut når man har mensen eller er det bare meg?? Eller er jeg faktisk blitt feitere?

Lurer på om jeg har lagt på meg eller ikke...Jeg har ikke spist noe mer enn vanlig så det er jo litt rart. Jeg vet at det fordi jeg kjenner at det er mer fett liksom..

Anonymkode: d0757...f0e

Nei, man blir ikke feitere i form av fett, men at kroppen samler vann i forkant av mensen, noen går opp et par kg på denne tiden i syklusen, er ikke uvanlig. Dette forsvinner som regel kjapt når mensen kommer i gang da. Så at du kan føle deg mer oppblåst er helt riktig, men det er altså ikke fett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...