Gå til innhold

pinnedyr-tråd

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Bilde av To skjønne venner

24xzxgk.jpg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

1124myg.jpg

Pinnedyr er herlige å holde.

Endret av Blomsterfluen
Blomsterfluen
Skrevet

To gode venner i nydelig grønt

20f439v.jpg

Blomsterfluen
Skrevet

Biter de?

nei. De er supersnille.

Skrevet

24xzxgk.jpg

:wub:

å så fine:-)

Mine var ikke grønne men grå:-)

Hvor mange har du nå?

Blomsterfluen
Skrevet

:wub:

å så fine:-)

Mine var ikke grønne men grå:-)

Hvor mange har du nå?

jeg har 4 pluss noen søte små babypinnedyr.

Skrevet

jeg har 4 pluss noen søte små babypinnedyr.

:-)

Jeg er også så glad i pinnedyr, men fordi min mann er redd for edderkopper, så gir pinnedyr han edderkopp-følelsen, så jeg kan ikke ha flere dessverre.

Men jeg har utvidet akvariet, og der skjer det spennende ting for tiden, i tillegg har jeg to terrarier jeg skal rigge til, en for salamandere og en for rompetroll m.m.

Skrevet

:-)

Jeg er også så glad i pinnedyr, men fordi min mann er redd for edderkopper, så gir pinnedyr han edderkopp-følelsen, så jeg kan ikke ha flere dessverre.

Men jeg har utvidet akvariet, og der skjer det spennende ting for tiden, i tillegg har jeg to terrarier jeg skal rigge til, en for salamandere og en for rompetroll m.m.

Hvor finner du energien til å drive med alt du driver med??

Skrevet

24xzxgk.jpg

Så fin farge de har!

Skrevet

20f439v.jpg

Det ser ut som de har pigger, har de det? Er det for beskyttelse eller er de der av en annen grunn?

Skrevet (endret)

Huff, må innrømme at jeg synes de er ganske ekle. Men skjønner jo at de kan være litt fascinerende, og ser ikke noe galt i å like dem, altså, så lenge man ikke har horder og lar dem løpe fritt inne *grøss*.

Endret av Xtra
Blomsterfluen
Skrevet

Det ser ut som de har pigger, har de det? Er det for beskyttelse eller er de der av en annen grunn?

jeg vet ikke hvorfor de har pigger, men det er sikkert for å kamuflere seg. Piggene gjør ikke vondt.

Skrevet

Hvor finner du energien til å drive med alt du driver med??

Hei!

Men dette er jeg veldig interessert i vet du:-)

Så hender det jeg får litt hjelp også.

Skrevet

20f439v.jpg

Hei!

Er det vietnamesisk pinnedyr av typen, Medauroides extradentata du har ?  

Jeg hadde en indisk type som het Carausius morosus, de er mer grå/brunaktige.

Likte fargen på dine:-) Hva spiser dine?

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Hei!

Er det vietnamesisk pinnedyr av typen, Medauroides extradentata du har ?  

Jeg hadde en indisk type som het Carausius morosus, de er mer grå/brunaktige.

Likte fargen på dine:-) Hva spiser dine?

det er vietnamesiske annan pinnedyr ja. De spiser sitronmelisse. Jeg har også noen indiske babypinnedyr og de spiser også sitronmelisse hoss meg. I går fant jeg et baby indisk pinnedyr i glasset som jeg hadde drukket av. Det overlevde.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

det er vietnamesiske annan pinnedyr ja. De spiser sitronmelisse. Jeg har også noen indiske babypinnedyr og de spiser også sitronmelisse hoss meg. I går fant jeg et baby indisk pinnedyr i glasset som jeg hadde drukket av. Det overlevde.

Hørtes ekkelt ut å finne det i glasset. 

Skrevet

24xzxgk.jpg

Gode Gud, jeg hadde tråkket på dem både en og fem ganger om jeg så slike her.... men jeg er oppriktig glad for at du finner glede i dem.

Skrevet

Gode Gud, jeg hadde tråkket på dem både en og fem ganger om jeg så slike her.... men jeg er oppriktig glad for at du finner glede i dem.

Men om du kunne velge, pinnedyr eller ski????? :P

Skrevet

Men om du kunne velge, pinnedyr eller ski????? :P

Nå satt jeg nesten kaffen i halsen... ;-) Jeg vet ikke, men om jeg MÅ velge..... ski.... sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...