Gå til innhold

Nedetid torsdag morgen


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

På grunn av noen mindre justeringer vil det bli en nedetid på forumet fra klokka 09.00 i morgen. Det vil trolig ikke ta mer enn maks tre timer. Skulle noen oppleve feil etc etterpå, må dere gi oss beskjed så vi får gitt beskjed videre. 

Med vennlig hilsen oss som jobber med Doktor Online 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Skulle noen oppleve feil etc etterpå, må dere gi oss beskjed så vi får gitt beskjed videre.

 

Det går ikke lenger an å endre boksene med "husk meg" og "logg inn som skjult bruker" (fra PC med IE10, jeg vet ikke hvordan det er på andre plattformer).  Dette bør settes tilbake slik det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.1.2016 at 12.10, laban skrev:

Det går ikke lenger an å endre boksene med "husk meg" og "logg inn som skjult bruker" (fra PC med IE10, jeg vet ikke hvordan det er på andre plattformer).  Dette bør settes tilbake slik det var.

Hei, 

Det ser ut til at det kun er IE10 som har dette problemet. Du kan markere / avmarkere boksen likevel ved å trykke på selve teksten ved siden av. (Der det står f.eks. "Logg inn som skjult bruker")

Jeg har uansett notert meg ned dette og skal se på en løsning ved anledning.

IE10 er en relativt gammel nettleser og det anbefales at du oppgraderer til en nyere versjon dersom du har anledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TSP skrev:

Du kan markere / avmarkere boksen likevel ved å trykke på selve teksten ved siden av. (Der det står f.eks. "Logg inn som skjult bruker")

Jeg har uansett notert meg ned dette og skal se på en løsning ved anledning.

 

Alt i orden, det går helt fint å gjøre det på den måten når man er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forumassistent avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...