Gå til innhold

Erfaring med Noka-dietten?

Gjest Olsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ned 10 kilo på 3 uker, og opp igjen 20 kilo på 4 uker, altså + 10 kilo

pulver er pulver

Da må jo du har gjort noe skrekkelig galt ett sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo du har gjort noe skrekkelig galt ett sted?

Galt å galt .... jeg begynte å spise mat igjen etter at pulverkuren var over ..... en kan jo ikke leve på pulver resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galt å galt .... jeg begynte å spise mat igjen etter at pulverkuren var over ..... en kan jo ikke leve på pulver resten av livet.

Opp 20 kilo på 4 uker? Hva slags mat spiser du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 20 kilo på 4 uker? Hva slags mat spiser du, da?

Jeg skal innrømme at jeg overdrev litt med antall kilo og uker ;o) ...... det jeg vil fram til er at selvfølgelig går en ned når en bare drikker pulver, men så fort en begynner å spise igjen "raser" en oppover igjen.

Ikke halshogg med nå da .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal innrømme at jeg overdrev litt med antall kilo og uker ;o) ...... det jeg vil fram til er at selvfølgelig går en ned når en bare drikker pulver, men så fort en begynner å spise igjen "raser" en oppover igjen.

Ikke halshogg med nå da .....

Nei, man gjør ikke nødvendigvis det, skjønner du. Det gjelder bare å passe på hva man spiser når man begynner igjen.

For mange kan pulver være en god start på en slankekur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man gjør ikke nødvendigvis det, skjønner du. Det gjelder bare å passe på hva man spiser når man begynner igjen.

For mange kan pulver være en god start på en slankekur.

Joda, jeg har prøvde det meste, og det var "gode spark" da jeg gikk på pulveret .... men dessverre så er jeg større enn jeg noen gang har vært ..... det er tiden etterpå som er "farlig" .... jeg klarer å holde meg en stund, lever sunt som bare det, men sakte og sikkert kommer kiloene på igjen.

Jeg er en av mange som har slanket på meg stor overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cambridge

Jeg gikk ned ca 20 kg med cambridge for 5 år siden. Har gått opp kun 4. Bare så det er sagt, ikke alle går opp etterpå. Var veldig forsiktig med snop osv i ca 3-4 mnd. ettrpå, ellers normalt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har prøvde det meste, og det var "gode spark" da jeg gikk på pulveret .... men dessverre så er jeg større enn jeg noen gang har vært ..... det er tiden etterpå som er "farlig" .... jeg klarer å holde meg en stund, lever sunt som bare det, men sakte og sikkert kommer kiloene på igjen.

Jeg er en av mange som har slanket på meg stor overvekt.

Har du prøvd å gå på kurs hvor man spiser sunt for å gå ned i vekt, sånn som Grete Roede eller Libra?

Jeg gikk på Libra-kurs i fjor og gikk ned 12 kg. Dessverre kuttet jeg ut kurs litt for fort, skulle ha tatt et oppfølgingskurs elns, så det hele stagnerte det neste halvåret. Nå har jeg såvidt kommet igang igjen på egenhånd, men tenker å starte på Libra-kurs igjen nå for å få mer drahjelp...

Anbefales! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gå på kurs hvor man spiser sunt for å gå ned i vekt, sånn som Grete Roede eller Libra?

Jeg gikk på Libra-kurs i fjor og gikk ned 12 kg. Dessverre kuttet jeg ut kurs litt for fort, skulle ha tatt et oppfølgingskurs elns, så det hele stagnerte det neste halvåret. Nå har jeg såvidt kommet igang igjen på egenhånd, men tenker å starte på Libra-kurs igjen nå for å få mer drahjelp...

Anbefales! :-)

;o) ... ja jeg har akkurat begynt på Grete Roede kurs, det er ikke noe annet alternativ her i nærheten (fytti rakkern så dyyyyrt), men nå skal det prøves :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...