Annkarin Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Dette er vel sunt, torskefilet med rapsolje, salt, pepper og karri, Brokkoliblanding, fullkornsris og karrikrydret magerkesam . Håper det blir godt og at jeg er nede i 77 kg til i morgen/overmorgen 0 Siter
Kayia Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Annkarin skrev: Dette er vel sunt, torskefilet med rapsolje, salt, pepper og karri, Brokkoliblanding, fullkornsris og karrikrydret magerkesam . Håper det blir godt og at jeg er nede i 77 kg til i morgen/overmorgen Ja, dette er sunn (og god ) mat. Om du passer på at grønnsaker utgjør halvparten av måltidet i tillegg vil du nok går ned i vekt på sikt, men jeg tviler likevel på at du vil merke effekt fra en dag til en annen. 0 Siter
PNG Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Fullkornspasta er godt, fullkornsris syns jeg smaker sagflis. Men det høres ut som veldig sunn mat du spiser. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 21 minutter siden, PNG skrev: Fullkornspasta er godt, fullkornsris syns jeg smaker sagflis. Men det høres ut som veldig sunn mat du spiser. Fullkornsris blir godt med magerkesam 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Men nå ødela jeg alt med ostesmørbrød 0 Siter
Annkarin Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Skrevet 6. februar 2016 Det var sannelig ikke lurt å bake boller her om dagen, gikk opp en kg. Nå er det full skjerpings. Greide stoppe etter to skiver grovbrød med lettost og majones. Er lett å spise mer når det er deilig, nystekt brød... Når jeg ikke skjerper meg er jeg stuck i tre uker på hver kg jeg går ned, istedet for å gå ned en kg i uken. PT er ikke særlig fornøyd. Må virkelig skjerpings. Men har greid å la være sjokolade siste dagene og sånn, så det skal nok gå nedover igjen- 10 kg ned til nå så. Siden slutten av sept. Men skal ned 10-20 kg til ja. Da blir det ikke noe sjokolade og ikke flere boller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.