Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Annkarin skrev:

Dette er vel sunt, torskefilet med rapsolje, salt, pepper og karri, Brokkoliblanding, fullkornsris og karrikrydret magerkesam . Håper det blir godt og at jeg er nede i 77 kg til i morgen/overmorgen 

Ja, dette er sunn (og god :)) mat. Om du passer på at grønnsaker utgjør halvparten av måltidet i tillegg vil du nok går ned i vekt på sikt, men jeg tviler likevel på at du vil merke effekt fra en dag til en annen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409839-sunn-mat/#findComment-3676613
Del på andre sider

Annonse

Det var sannelig ikke lurt å bake boller her om dagen, gikk opp en kg. Nå er det full skjerpings. Greide stoppe etter to skiver grovbrød med lettost og majones. Er lett å spise mer når det er deilig, nystekt brød... Når jeg ikke skjerper meg er jeg stuck i tre uker på hver kg jeg går ned, istedet for å gå ned en kg i uken. PT er ikke særlig fornøyd. Må virkelig skjerpings. Men har greid å la være sjokolade siste dagene og sånn, så det skal nok gå nedover igjen- 10 kg ned til nå så. Siden slutten av sept. Men skal ned 10-20 kg til ja. Da blir det ikke noe sjokolade og ikke flere boller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409839-sunn-mat/#findComment-3677367
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...