PNG Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 57 minutes ago, XbellaX said: Ok, kanskje en hobby eller noe slikt ville mer i din gate. Jeg aner ikke. Trening er bra, men litt mer positivt input i hverdagen skulle jeg ønske du hadde. Ja sosialt da? Trening er vel det mest positive en kan drive med. 51 minutes ago, frosken said: Kanskje fordi du vet at du saboterer deg selv, ikke har spesielt mye selvrespekt - og så regner du med at andre tenker på deg på samme måten. Ser du har fått en del forslag i denne tråden, og regner med at du innen kvelden er omme har bestemt deg for ikke å gjøre noe forsøk på endring. Som vanlig. Det kan godt hende at endring ikke er mulig for deg, - at det bare er utenforstående som tenker at endring ville ha vært mulig. Jeg vet ikke om endring er mulig/umulig, men vanskelig er det. Mange er på sosiale aktiviteter / jobb fordi de føler det er godt å være sosial... så sånn er det med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409867-hvorfor/page/2/#findComment-3676970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.