Gå til innhold

Anbefalte innlegg

57 minutes ago, XbellaX said:

Ok, kanskje en hobby eller noe slikt ville mer i din gate. Jeg aner ikke. Trening er bra, men litt mer positivt  input i hverdagen skulle jeg ønske du hadde.

Ja sosialt da? Trening er vel det mest positive en kan drive med.

51 minutes ago, frosken said:

Kanskje fordi du vet at du saboterer deg selv, ikke har spesielt mye selvrespekt - og så regner du med at andre tenker på deg på samme måten.

Ser du har fått en del forslag i denne tråden, og regner med at du innen kvelden er omme har bestemt deg for ikke å gjøre noe forsøk på endring. Som vanlig.

Det kan godt hende at endring ikke er mulig for deg, - at det bare er utenforstående som tenker at endring ville ha vært mulig.

Jeg vet ikke om endring er mulig/umulig, men vanskelig er det. Mange er på sosiale aktiviteter / jobb fordi de føler det er godt å være sosial... så sånn er det med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409867-hvorfor/page/2/#findComment-3676970
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...