Gå til innhold

lei av synshallusinasjoner på soverommet om nettene

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Ofte før jeg legger meg til å sove etter å ha foreksempel gått på toalettet om natten/morgenen, så ser jeg hallusinasjoner i noen sekunder. I dagmorges såg jeg en tråd som gikk under taket mot venstre sakte mot den andre veggen og forsvant og jeg holdt på å prøve å fange den. jeg fulgte den med øynend mine. Det virker somom de alltid kommer fra høyre side, og går mot venstre. Utenom synene om nettene, har jeg et rellativt godt syn. Jeg er så lei av å ikke vite hva disse synene er fornoe. En annen gang såg jeg en hel haug med pinnedyr sok stod oppå verrandre som en bro utav veggen på komoden på soverommet.

Fortsetter under...

Ta det opp med psykiateren når du skal dit. Man kan lett få litt synsforstyrrelser på natten og tidlig på morgenen. I sta så jeg en skygge i taket på badet, som flyttet seg. Jeg forsto jo selv at det ikke var noe, jeg var bare litt trøtt. Men disse pinnedyrene du så, det er ikke normalt.

Blomsterfluen
2 timer siden, Trine skrev:

Ta det opp med psykiateren når du skal dit. Man kan lett få litt synsforstyrrelser på natten og tidlig på morgenen. I sta så jeg en skygge i taket på badet, som flyttet seg. Jeg forsto jo selv at det ikke var noe, jeg var bare litt trøtt. Men disse pinnedyrene du så, det er ikke normalt.

Ok. Ofte har jeg sett grønne flekker i klesskapet også, og på veggene. Jeg skal ta det opp med psykologen 10 februar.

5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Ofte har jeg sett grønne flekker i klesskapet også, og på veggene. Jeg skal ta det opp med psykologen 10 februar.

Grønne flekker kan nok jeg også se når jeg ikke er helt våken, men det ser nesten mer ut som uklart grønt lys på en måte. Klarer ikke forklare. Dette er fordi øynene ikke klarer å fokusere ordentlig og er ikke halusinasjoner. Men det kan jo være andre grønne flekker du ser. Syns du skal ta opp alt dette med psykiateren, så kan du få ordentlige svar på det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...