Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Hva skulle det være godt for? Komplett ulogisk... Hadde det vært reellt, så burde man i det minste huske sine forrige liv, hva er ellers vitsen? Og blandt alle de som har tatt regresjonsterapi, så har de ofte vært noe stort alle sammen. Nei, jeg er skeptisk....

Jeg regner med att etter livet er det som det er før livet, ingenting i det hele tatt. Og jeg sier ikke det fordi jeg ikke vil det skal være noe, for det hadde vært fett med å være udødelig, men det er bare ikke veldig sannsynlig.....

32 minutter siden, Inner self skrev:

Nei. Hva skulle det være godt for? Komplett ulogisk... Hadde det vært reellt, så burde man i det minste huske sine forrige liv, hva er ellers vitsen? Og blandt alle de som har tatt regresjonsterapi, så har de ofte vært noe stort alle sammen. Nei, jeg er skeptisk....

Jeg regner med att etter livet er det som det er før livet, ingenting i det hele tatt. Og jeg sier ikke det fordi jeg ikke vil det skal være noe, for det hadde vært fett med å være udødelig, men det er bare ikke veldig sannsynlig.....

Jeg husker ikke hele dette livet, gjør du? 

Ikke alle har vært noe stort, men tro hva du vil-

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror sjelen lever flere liv, ikke etter hverandre, men samtidig. De andre livene sjelen din lever er dine sjelesøsken. Når du blir bevisst sjelen, kan du få kontakt med dine sjelesøsken.

Anonymkode: 5ce93...939

Ja egentlig skjer alt samtidig, og egentlig er alt ett. 

4 minutter siden, laban skrev:

Hvordan da?  Finnes det ikke tid?  Eller er det en litt spesiell definisjon av "alt" her?

Tiden er en illusjon, alt skjer NÅ. Vi bruker bare en liten prosent av hjernen, og forstår det ikke. 

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tiden er en illusjon, alt skjer NÅ. Vi bruker bare en liten prosent av hjernen, og forstår det ikke. 

Det med at vi bare bruker en liten prosent av hjernen, er en populær myte.  Vi bruker ikke hele hjernen hele tiden (i betydningen hvert minutt eller sekund), men det er ikke sånn at alle mennesker har masse "dødplass" i hjernen som vi sparer til smartere generasjoner. 

Vi lever maksimalt ca. 100 år, og det er jo bare et øyeblikk i den virkelig store sammenhengen, hvis det er det du mener med at "alt skjer nå".  Men jeg opplever ofte tid som et veldig realistisk fenomen, f.eks. når jeg venter på ferie, lønningsdag eller noe annet, eller når jeg ser tilbake på ting jeg opplevde som barn.

2 minutter siden, laban skrev:

Det med at vi bare bruker en liten prosent av hjernen, er en populær myte.  Vi bruker ikke hele hjernen hele tiden (i betydningen hvert minutt eller sekund), men det er ikke sånn at alle mennesker har masse "dødplass" i hjernen som vi sparer til smartere generasjoner. 

Vi lever maksimalt ca. 100 år, og det er jo bare et øyeblikk i den virkelig store sammenhengen, hvis det er det du mener med at "alt skjer nå".  Men jeg opplever ofte tid som et veldig realistisk fenomen, f.eks. når jeg venter på ferie, lønningsdag eller noe annet, eller når jeg ser tilbake på ting jeg opplevde som barn.

Og plutselig er den dagen du ventet på der, det skjer egentlig nå. 

Annonse

5 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Jeg er så inn i gamperæva lei av alt det alternative vissvasset du poster om dagen. Kan du ikke moderere deg litt? Vær så snill? Kan du ikke f.eks samle alt i en og samme alternativtråd?

Ok, jeg skal gi meg. Bare trodde det var lov å starte tråder om det man var interessert i, webmaster har ikke skrevet noe til meg. Men hvis du er lei så er det vel nok. 

Endret av stjernestøv
Et øyeblikk siden, mariaflyfly skrev:

Du skal ikke slutte helt å skrive her inne. La meg presisere at det ikke var dette jeg mente. Men lag en egen alternativtråd, så slipper dette se ut som et alternativforum. 

Men nå har jeg flere tråder gående, da må jo webmaster slette da. Men har ikke hørt noe fra dem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...