Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Du skal ikke slutte helt å skrive her inne. La meg presisere at det ikke var dette jeg mente. Men lag en egen alternativtråd, så slipper dette se ut som et alternativforum. 

Hva med å starte noen diskusjoner selv i stedet for å klage på den aktiviteten andre får i stand?

Anonymkode: 62ad1...f34

Fortsetter under...

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men nå har jeg flere tråder gående, da må jo webmaster slette da. Men har ikke hørt noe fra dem. 

Er ikke opp til meg å bestemme noe som helst. Webmaster sletter det de mener bør slettes. Du har ikke gjort noe galt. Jeg er bare lei av ørten alternativtråder. 😊

Endret av mariaflyfly
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å starte noen diskusjoner selv i stedet for å klage på den aktiviteten andre får i stand?

Anonymkode: 62ad1...f34

Venta på den. 😉 Jeg skal klekke ut et fengende emne for diskusjon i kveld. Nå skal jeg servere middag til Fatter. 

4 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Venta på den. 😉 Jeg skal klekke ut et fengende emne for diskusjon i kveld. Nå skal jeg servere middag til Fatter. 

Kanskje på tide med en Snåsa-tråd? En stund siden nå.

Anonymkode: 17623...1e2

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Inni denne videoen forklarer hun litt om det med tid, men du orker vel ikke se hele?

Jo, jeg så den.  Det er noe av det minst oppklarende jeg har sett noen gang.  Men jeg er helt sikkert ikke åpen nok for sånt. 

Annonse

Jeg har ikke sett den, men om Laban ikke fant den oppklarende så gjør ihvertfall ikke jeg det ;) Om alt skjer nå, hvorfor står da sola opp og går ned? Hvorfor er det dag og natt? Hvorfor er det sommer og vinter? Hvorfor sitter jeg i sofaen og kjeder meg om jeg er overalt hele tiden? Haha...noen ganger er jeg litt overalt hele tiden, men nå jobber jeg hardt med å holde meg i ro så lillegutt får hvile (han er ikke i form stakkars). Hvorfor bruker jorda 24 timer på å gå rundt seg selv dersom det hele skjer på engang? Jeg tror at om alt hadde skjedd samtidig så hadde alt egentlig stått stille.

1 time siden, Trine skrev:

Jeg har ikke sett den, men om Laban ikke fant den oppklarende så gjør ihvertfall ikke jeg det ;) Om alt skjer nå, hvorfor står da sola opp og går ned? Hvorfor er det dag og natt? Hvorfor er det sommer og vinter? Hvorfor sitter jeg i sofaen og kjeder meg om jeg er overalt hele tiden? Haha...noen ganger er jeg litt overalt hele tiden, men nå jobber jeg hardt med å holde meg i ro så lillegutt får hvile (han er ikke i form stakkars). Hvorfor bruker jorda 24 timer på å gå rundt seg selv dersom det hele skjer på engang? Jeg tror at om alt hadde skjedd samtidig så hadde alt egentlig stått stille.

Tiden står stille men vi beveger oss i tiden...trur eg. Ikke lett å forstå med så lite hjernekapasitet. 

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tiden står stille men vi beveger oss i tiden...trur eg. Ikke lett å forstå med så lite hjernekapasitet. 

Et lite tips - dersom du virkelig vil slutte på medisiner og ikke bli innlagt så bør du ligge adskillig lavere med dette atlernativ-styret ditt. Det virker liksom ikke helt friskt. Spesielt ettersom dette kommer nå etter at du har trappet ned eller sluttet eller hva du nå har gjort, jeg klarer ikke følge med.

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Et lite tips - dersom du virkelig vil slutte på medisiner og ikke bli innlagt så bør du ligge adskillig lavere med dette atlernativ-styret ditt. Det virker liksom ikke helt friskt. Spesielt ettersom dette kommer nå etter at du har trappet ned eller sluttet eller hva du nå har gjort, jeg klarer ikke følge med.

Jeg har bare halvert dosen risperdal, og det er godt å bli interessert i det alternative. Da har jeg noe å se på om dagen. og det er jo ikke sykt det. Jeg er jo ikke syk nå, det er mange som er interessert i det alternative. 

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har bare halvert dosen risperdal, og det er godt å bli interessert i det alternative. Da har jeg noe å se på om dagen. og det er jo ikke sykt det. Jeg er jo ikke syk nå, det er mange som er interessert i det alternative. 

Det vil føre til at du blir anbefalt å begynne med medisiner igjen. Temmelig sikkert. Slik var du nemlig ikke for kort tid siden, før du halverte dosen.

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det vil føre til at du blir anbefalt å begynne med medisiner igjen. Temmelig sikkert. Slik var du nemlig ikke for kort tid siden, før du halverte dosen.

Både legen og psykiateren er veldig for at jeg skal få tro på det jeg vil, så lenge jeg ikke er redd og dårlig. Det har nhd og skrevet før, det er hvordan man fungerer som teller. 

Nicklusheletida
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Både legen og psykiateren er veldig for at jeg skal få tro på det jeg vil, så lenge jeg ikke er redd og dårlig. Det har nhd og skrevet før, det er hvordan man fungerer som teller. 

Dette er bare begynnelsen er jeg redd. Jeg blir ikke lei, slik andre skriver at de blir. Jeg hopper bare over tråder jeg ikke orker å lese, men jeg er bekymret for utviklingen jeg ser hos deg. Det er ikke et sunnhetstegn dette.

Annonse

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Dette er bare begynnelsen er jeg redd. Jeg blir ikke lei, slik andre skriver at de blir. Jeg hopper bare over tråder jeg ikke orker å lese, men jeg er bekymret for utviklingen jeg ser hos deg. Det er ikke et sunnhetstegn dette.

Å. Føler det er et sunnhetstegn at jeg er interessert  i noe, men vet ikke jeg. 

Nei, reinkarnasjon er en umulighet.

Menneskelige minner lagres i hjernen. Fra unnfangelse til fosterets hjerne begynner å vokse går noe uker. Det vil si at i denne tiden finnes ingen steder til å lagre påståtte minner fra tiden før unnfangelsen. Da må forklaringen til påståtte minner fra tiden før unnfangelse framkalt i hypnose, være noe annet enn reinkarnasjon.

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Tro på hva du vil, men dersom du vil være medisinfri og hjemme så bør du altså ikke spamme dol med disse alternativ-trådene dine. Hva sier mannen og sønnen din til dette? 

Bare så det er sagt - jeg er åpen for mye, men det virker som du blir fullstendig ukritisk og sluker alt rått når du trapper ned på medisinene dine.

3 timer siden, Lillemus skrev:

Tro på hva du vil, men dersom du vil være medisinfri og hjemme så bør du altså ikke spamme dol med disse alternativ-trådene dine. Hva sier mannen og sønnen din til dette? 

Bare så det er sagt - jeg er åpen for mye, men det virker som du blir fullstendig ukritisk og sluker alt rått når du trapper ned på medisinene dine.

Forstår ikke at jeg har spammet dol, men hvis du mener det så. Har vel laget tre tråder om alternative ting, men skal slutte nå. Du og mariaflyfly tåler det ikke. Mannen og sønnen min ser jo at jeg ser på mye youtube videoer om alternative ting, de sier ikke noe på det. Jaja sønnen sa "Skal du se på sånt nå igjen", kan bli litt mye. Mannen ville se en av filmene jeg så på, han er alternativ selv og mediterer hver dag. Han har sagt før han skulle ønske han hadde opplevd alt jeg har opplevd, han påstår han ikke hadde blitt redd. På kurs har jeg også fått høre at jeg er heldig, så man kan jo diskutere om det er sykdom eller noe annet. Forstår ikke hva som er sykt med å poste disse videoene? Det er jo noe som opptar meg, akkurat som andre ting opptar andre. Det er jo bra at noe opptar meg, det er kjedelig å bare stirre i veggen. 

Jeg klarte å komme meg til 3.33 og der kastet jeg inn håndkleet. Jeg er rett og slett "too down to earth" :). Jeg kan ikke se at evnt liv på andre planeter har noen betydning for mitt liv på denne planeten. Jeg velger derfor å la meg forundre over alt som er her, nyte det, sørge for å oppleve det jeg faktisk kan oppleve i mi korte tid på denne planeten :) Å skulle bruke denne korte tiden på å søke svar på noe jeg aldri vil få noe konkret svar på blir for meg wasted time. Og jeg føler i grunnen at jeg kaster bort nok tid på en del andre ting til tider. Jeg vil derfor ha fokus på å gripe/glede meg over og nyte det som faktisk er her, det jeg håndfast kan se/røre/føle for og det jeg av opplevelser på denne planeten kan undres over :) Det er så mye jeg ennå ikke har opplevd/sett her og jeg har det derfor travelt :)  

Anonymkode: a334d...137

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...