Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å komme meg til 3.33 og der kastet jeg inn håndkleet. Jeg er rett og slett "too down to earth" :). Jeg kan ikke se at evnt liv på andre planeter har noen betydning for mitt liv på denne planeten. Jeg velger derfor å la meg forundre over alt som er her, nyte det, sørge for å oppleve det jeg faktisk kan oppleve i mi korte tid på denne planeten :) Å skulle bruke denne korte tiden på å søke svar på noe jeg aldri vil få noe konkret svar på blir for meg wasted time. Og jeg føler i grunnen at jeg kaster bort nok tid på en del andre ting til tider. Jeg vil derfor ha fokus på å gripe/glede meg over og nyte det som faktisk er her, det jeg håndfast kan se/røre/føle for og det jeg av opplevelser på denne planeten kan undres over :) Det er så mye jeg ennå ikke har opplevd/sett her og jeg har det derfor travelt :)  

Anonymkode: a334d...137

Men alt henger jo sammen, så alt har med hverandre å gjøre. Men ikke alle mennesker tror på sånt, det må respekteres. Vi er på jorden for å være den vi er, akkurat den vi er. Jeg har alltid hatt en lengsel inni meg etter noe mer, noe mer enn det jordiske tredimensjonale. Så jeg har alltid hatt det med meg, kontakten med andre dimensjoner. Tror det er en del av mitt liv, noe jeg skal gjøre, noe jeg skal lære. Det er mitt felt,noe jeg skal takle. Akkurat som andre takler sine liv, sine evner for ting. Noen liker å strikke, mens andre liker å meditere. 

Fortsetter under...

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men alt henger jo sammen, så alt har med hverandre å gjøre. Men ikke alle mennesker tror på sånt, det må respekteres. Vi er på jorden for å være den vi er, akkurat den vi er. Jeg har alltid hatt en lengsel inni meg etter noe mer, noe mer enn det jordiske tredimensjonale. Så jeg har alltid hatt det med meg, kontakten med andre dimensjoner. Tror det er en del av mitt liv, noe jeg skal gjøre, noe jeg skal lære. Det er mitt felt,noe jeg skal takle. Akkurat som andre takler sine liv, sine evner for ting. Noen liker å strikke, mens andre liker å meditere. 

Jeg tror også på at alt henger sammen, men jeg er ikke så opptatt av hva det er som gjør det slik, om du skjønner? Jeg er mer kun fascinert av faktumet at alt henger sammen uten at jeg trenger noen forklaring på alt. Jeg er kanskje litt av den typen som synes at forklaringer/svar på alt gjør at ting mister litt av det man kan føle i det og det man kan undres over. Jeg liker å undres, men ikke over noe ute i universet/andre dimensjoner osv. Det blir for svevende og for meg ikke interessant fordi det ikke berøre mitt liv på noen måte. Vanskelig å forklare dette her hehe. Jeg har ikke denne lengselen i meg som du har. Jeg har nok i bare å være her på Tellusen vår jeg :) Her er det mer enn nok både til både undring/fascinasjon og ikke minst nok å ta for seg av :)

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også på at alt henger sammen, men jeg er ikke så opptatt av hva det er som gjør det slik, om du skjønner? Jeg er mer kun fascinert av faktumet at alt henger sammen uten at jeg trenger noen forklaring på alt. Jeg er kanskje litt av den typen som synes at forklaringer/svar på alt gjør at ting mister litt av det man kan føle i det og det man kan undres over. Jeg liker å undres, men ikke over noe ute i universet/andre dimensjoner osv. Det blir for svevende og for meg ikke interessant fordi det ikke berøre mitt liv på noen måte. Vanskelig å forklare dette her hehe. Jeg har ikke denne lengselen i meg som du har. Jeg har nok i bare å være her på Tellusen vår jeg :) Her er det mer enn nok både til både undring/fascinasjon og ikke minst nok å ta for seg av :)

Ok, ja det er nok i massevis for noen, det jordiske. Og det er jo mye å ta seg til på jorden for de som vil det, mye spennende man kan gjøre også. Det bare er ikke det jeg tenker mest på, klarer ikke fungere som et menneske uten det åndelige. Det blir utrolig kjedelig, og jeg er ikke som andre mennesker flest. Klarer ikke finne nye interesser, da ligger jeg bare i sofaen eller sitter og glor. Nå er det på tide at jeg begynner å meditere osv, mediterte i dag. Mediterte på lys og kjærlighet, kjente det strømme inn i hendene mine. Kjente kanalene åpne seg i hodet, og det ble lyst. Endelig. 

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, ja det er nok i massevis for noen, det jordiske. Og det er jo mye å ta seg til på jorden for de som vil det, mye spennende man kan gjøre også. Det bare er ikke det jeg tenker mest på, klarer ikke fungere som et menneske uten det åndelige. Det blir utrolig kjedelig, og jeg er ikke som andre mennesker flest. Klarer ikke finne nye interesser, da ligger jeg bare i sofaen eller sitter og glor. Nå er det på tide at jeg begynner å meditere osv, mediterte i dag. Mediterte på lys og kjærlighet, kjente det strømme inn i hendene mine. Kjente kanalene åpne seg i hodet, og det ble lyst. Endelig. 

Alle trenger noe som gir livet mening Stjernestøv. Jeg finner mitt og du finner ditt. Om meditasjon gir deg lys og kjærlighet så be it :) Kanskje du også kan kombinere det åndelige (meditasjon) med litt enkle yogaøvelser så kroppen også blir gitt litt kjærlighet :)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle trenger noe som gir livet mening Stjernestøv. Jeg finner mitt og du finner ditt. Om meditasjon gir deg lys og kjærlighet så be it :) Kanskje du også kan kombinere det åndelige (meditasjon) med litt enkle yogaøvelser så kroppen også blir gitt litt kjærlighet :)

Ja alle trenger noe som gir livet mening, sååå enig i det :) Det åndelige gir mitt liv mening, kan jo prøve med litt yoga etterhvert og. Bare føler meg litt for stiv til det hehe :) 

Yoga er veldig effektivt i forhold til stivhet Stjerne :) Og du er jo allerede i gang fordi du mediterer, det er jo Yoga det :)

Her har du noen enkle øvelser om "ånden" kommer over deg ;)

http://www.feelings.no/visart.asp?Innhold_ID=1350

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yoga er veldig effektivt i forhold til stivhet Stjerne :) Og du er jo allerede i gang fordi du mediterer, det er jo Yoga det :)

Her har du noen enkle øvelser om "ånden" kommer over deg ;)

http://www.feelings.no/visart.asp?Innhold_ID=1350

Takk for det ;) 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig! Gi meg gjerne tilbakemelding på hvordan de fungerte for deg om du tester dem :) 

Ja :) Vet ikke om jeg klarer det jeg. Men tror jeg har en bok om det og, ellers kan jeg kanskje kjøpe en bok om det med bilder. 

Det er lov å ikke vite om man klarer :) Så prøver man noen ganger og først da kan man utelukke :) Øvelsene er i hvertfall av det enkle slaget og kan utføres om man er i stand til å stå, sitte og ligge. Den stå på alle fire og krumme/bøye ryggen som katten er kanskje litt tøff om man er stiv, men den er akk så behagelig når man utfører den. Du finner mye på youtube også!

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ikke vite om man klarer :) Så prøver man noen ganger og først da kan man utelukke :) Øvelsene er i hvertfall av det enkle slaget og kan utføres om man er i stand til å stå, sitte og ligge. Den stå på alle fire og krumme/bøye ryggen som katten er kanskje litt tøff om man er stiv, men den er akk så behagelig når man utfører den. Du finner mye på youtube også!

Ok skal se på youtube :) Vil rense kroppen min nå ;) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...