Gå til innhold

Tidlig å ringe på til noen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når synes du at det er greit at ungene ringer på til kompiser i helgene ? Kl 9? Kl 10? Eller senere?

Anonymkode: c6c67...712

Spørs helt på alder. Da barna var i 1. klasse og nylig hadde begynt å fly inn og ut hos hverandre fikk vi stadig besøk ca 8.30 og det var helt greitt,; vi var uansett oppe. Nå er barna større, vi sover lengre og jeg synes besøk før 10 er tidlig.

Den 6. februar 2016 at 22.27, Xtra skrev:

Spørs helt på alder. Da barna var i 1. klasse og nylig hadde begynt å fly inn og ut hos hverandre fikk vi stadig besøk ca 8.30 og det var helt greitt,; vi var uansett oppe. Nå er barna større, vi sover lengre og jeg synes besøk før 10 er tidlig.

Enig.

Og uansett: Hva er galt med en SMS på forhånd? Da min sønn var liten var det ikke så vanlig å bare slippe ungene avgårde for å gå rundt og finne seg noen å leke med - typisk kom det en sms fra mor til mor om det passet å komme på besøk. Dette forsvant naturlig nok med økende alder, men jeg syntes dette var veldig kjekt, både mtp å motta besøk og ikke minst å sende ungen avgårde.

Da barna var små, hendte det ofte at ungene gikk på besøk til hverandre i 8-9 tida :-) Helt greit, både å få besøk og sende ungene ut.

Nå synes jeg 10 er litt vel tidlig, men ei av venninnene til 11-åringen ringer av og til på da lørdag morgen. Som regel er jenta mi våken, men det hender hun sover eller at hun ikke er påkledd, og da liker hun ikke at noen vil ha tak i henne. Så egentlig synes jeg 11 er greit.

Da eldstemann var ca 3 år, var han borte vekk da vi våknet en sommerdagsmorgen. Han hadde våknet, låst opp døra, tasset bort til nabohuset, og gått inn (de hadde ikke låst). Han hadde tatt av seg skoene, gått opp i loftstua, og satt seg ned der (mulig han hadde satt på TV'en, det husker jeg ikke).

Husker jeg var litt flau da jeg kom bort dit. Regnet med at han befant seg et sted mellom vårt hus og kameratens hus, men hadde ikke regnet med at han var inne der.

Endret av påskelilje

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...