Gå til innhold

Hva er din sterke side?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Den 7.2.2016 at 22.17, Trine skrev:

Eller sterke sider dersom du har fler?

At jeg er sterkere enn jeg hadde trodd! 
Selv med alvorlig sykdom - har jeg vist en styrke og et mot jeg trodde få var forunt.... jeg har visst krefter jeg ikke visste om :)

Jeg har alltid beundret andre med alvorlig sykdom, hvordan de klarer å holde humøret og motet oppe, men nå er jeg der selv - og jeg ser at det er mulig. Kanskje fordi jeg ikke har noe annet valg? Jeg kunne valgt å gitt opp og bare lagt meg ned og ventet på mannen med ljåen, men da må jeg vente lenge... det blir kjedelig. Og hvem vil vel kjede seg den tiden de har på jorden?
Nyt livet mens man kan, i morgen kan du bli påkjørt av trikken :)

Viva la vida!

Anonymkode: 75f65...091

Jeg er vanligvis optimistisk og positiv til mennesker og hendelser. Regner med at det meste går bra :-)

Er også temmelig avslappet og uhøytydelig, nyter øyeblikkene og liker å slappe av, sole meg, bare _være_ i hagen/naturen/på fjellet/i badekaret/evt på sofaen.

Ulempen med dette er at for eksempel husarbeid ofte blir liggende :-(

Gjest Gargamel
51 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg er vanligvis optimistisk og positiv til mennesker og hendelser. Regner med at det meste går bra :-)

Er også temmelig avslappet og uhøytydelig, nyter øyeblikkene og liker å slappe av, sole meg, bare _være_ i hagen/naturen/på fjellet/i badekaret/evt på sofaen.

Ulempen med dette er at for eksempel husarbeid ofte blir liggende :-(

What's not to like:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...