Gå til innhold

Benzo etter å ha opplevd traumer

Anbefalte innlegg

Skrevet
27 minutter siden, frosken skrev:

Skjønner om du ikke likte så godt det jeg skrev, men slik jeg ser det så blir det litt tullete når du insisterer på at du ikke kan klare å venne deg til den nye situasjonen. Hvorfor skulle ikke du ha de samme menneskelige egenskapene som folk flest; vi må jo bare tåle det livet krever av oss?

Enklest er det å svare at jeg ikke er lik alle andre, men det er vel også destruktivt. Men alle mennesker er ulike, vi reagerer forskjellig. Vi takler situasjoner forskjellig. Men vi overlever de fleste utfordringer vi får i livet. Ikke på grunn av at vi takler det, men vi har ikke så mange valg. Så det går på et vis både for den som synker helt sammen, og den som klarer å leve videre. Jeg må nok leve med angsten. Men livet går likevel videre. Jeg vil gjøre det jeg kan for å bli tryggere og håper at angsten også blir lettere da. Men erfaringer og slik jeg kjenner meg selv så vil den nok være en del av meg.

Grunnen til at jeg spør om benzo er at jeg vet at jeg tenker litt klarere når jeg ikke har angst og panikk. Men jeg kjenner nok også veldig godt til ulempene med benzo.

Anonymkode: 7ff8f...b7e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært godt å få kunne være ærlig uten å få høre at jeg er negativ og destruktiv.

Anonymkode: 7ff8f...b7e

Frosken er, av en eller annen grunn, glad i å bruke destruktiv og selvdestruktiv i mer eller mindre berettigede situasjoner her på forumet.

Anonymkode: 4b53d...7c9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...