Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Evne til å tåle ubehag i øyeblikket for fremtidig vinning. Og så hjelper det sikkert å være frisk.

Anonymkode: b7694...87a

Jeg er nok frisk, fordi jeg bare er 10% syk, som faler under kategorien frisk. Så da gjenstår det første.

Hva er "feilen" med meg? Det må jo være en slags feil. Tenker ikke nødvendigvis en sykdom. Men et eller annet er det som gjør at jeg har det livet jeg har, og har det som jeg har det. Alt har en årsak. Så hva er årsaken?

Anonymkode: ff778...f99

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "feilen" med meg? Det må jo være en slags feil. Tenker ikke nødvendigvis en sykdom. Men et eller annet er det som gjør at jeg har det livet jeg har, og har det som jeg har det. Alt har en årsak. Så hva er årsaken?

Litt vrient å svare på iom att du er anonym... mvh anonym

Anonymkode: 6ddf2...102

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje hr. Anonym mangler egostyrke? 

21 minutes ago, DRONE1 said:

Kanskje hr. Anonym mangler egostyrke? 

Ja det går nok bare på det med å være standhaftig på å holde ut ubehag for å oppnå ting i fremtiden.

*

Hm. Tror jeg brygger på noe. :P Tror jeg har spist noe rart. :P

Men men.

1 minute ago, DRONE1 said:

Jeg også. Kanskje det skyldes medisiner? Eller kanskje man ikke ser noen fremtid lenger? Hvem vet.

Ja det har nok endel med medisiner å gjøre. Man blir flat... likegyldig. Men en fremtid ser jeg heller ikke fore meg.

Annonse

Er det forskjell på kvinner og menn? Hvorfor er mannfolk oftere sosiale tapere enn kvinner? Jeg vet ikke om noen sosiale tapere blandt damer, men flere blandt menn.. Hva kommer dette av? Skjelden man ser en veldreid dame som er singel, og har null sosialliv... Correct me if Im wrong...

7 minutes ago, Inner self said:

Er det forskjell på kvinner og menn? Hvorfor er mannfolk oftere sosiale tapere enn kvinner? Jeg vet ikke om noen sosiale tapere blandt damer, men flere blandt menn.. Hva kommer dette av? Skjelden man ser en veldreid dame som er singel, og har null sosialliv... Correct me if Im wrong...

Ja, det er nok en riktig observasjon. Jeg tror det har med kjønnsroller å gjøre. :)

Eller :( burde jeg vel sagt... natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...