Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaster vekk livet. Sitte her å spamme. Aldri være sosial.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PNG

30

• AnonymBruker

21

• gråstein

10

• Trine

4

Skrevet
16 minutter siden, PNG skrev:

Jeg kaster vekk livet. Sitte her å spamme. Aldri være sosial.

Du får jobbe med deg selv.

Lykke til.

Anonymkode: f1e48...ef4

Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Du får jobbe med deg selv.

Lykke til.

*

Nei, det er sånt porselensdukkene sier til hverandre. Det jeg får er bare å GJØRE NOE. Jeg tror mange definerer begrepet "taper" til å være en person som feiger ut i forhold til hvilke muligheter som foreligger. Som gir opp. Som er fornøyd med å sitte hjemme og sture resten av livet.

Skrevet

Tror jeg egentlig ikke er syk, men at det er ting jeg fremkaller fordi jeg er feig.

Skrevet
17 minutter siden, PNG skrev:

Tror jeg egentlig ikke er syk, men at det er ting jeg fremkaller fordi jeg er feig.

Bruker du medisiner er du vel syk.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bruker du medisiner er du vel syk.

*

Hvordan jeg hadde vært uten medisiner har ingen betydning. Her og nå, så er det nok bare at jeg klamrer meg til det fordi jeg er feig.

Skrevet
Et øyeblikk siden, PNG skrev:

*

Hvordan jeg hadde vært uten medisiner har ingen betydning. Her og nå, så er det nok bare at jeg klamrer meg til det fordi jeg er feig.

Hvem vet.

Skrevet

Man kaster vekk livet når man bare sitter og lytter til alskens vondter og negative tanker. :)

Skrevet

Tror jeg har blitt ganske frisk nå, som innser dette. Det har med medisinene å gjøre... hvis man ikke er optimalt medisinert, så er det ikke det samme rommet for personlig utvikling. Men jeg er veldig fornøyd nå, med den medisineringen jeg begynte på for halvannet år siden. Og jeg har utviklet meg mye i løpet av den tiden. Kanskje jeg er helt "normal" om et par år...

Men - her sitter jeg og prater med meg selv.

Skrevet
20 minutter siden, PNG skrev:

Men - her sitter jeg og prater med meg selv.

Anstendige arbeidsfolk har nok gått og lagt seg, vel jeg tro. Bare slabbedasker og lassiser oppe på denne tiden av døgnet, vel.

Sånn er det nok.

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Anstendige arbeidsfolk har nok gått og lagt seg, vel jeg tro. Bare slabbedasker og lassiser oppe på denne tiden av døgnet, vel.

Sånn er det nok.

Hva er vitsen med å legge seg før nå om man ikke skal på noe?

Skrevet
1 minutt siden, PNG skrev:

Er vel ikke i femti-åra heller?

Hvem er det.

Skrevet
3 minutter siden, PNG skrev:

Hva er vitsen med å legge seg før nå om man ikke skal på noe?

Nei, ingen ting er mer deprimerende enn å stå opp kl 7 og ikke ha noe å gjøre. 

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Nei, ingen ting er mer deprimerende enn å stå opp kl 7 og ikke ha noe å gjøre. 

Ja sånn er det, og så er det jo bare å stå opp 7 den dagen du får noe å gjøre? Er ikke noen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det.

Skrevet
14 minutes ago, PNG said:

Ja sånn er det, og så er det jo bare å stå opp 7 den dagen du får noe å gjøre? Er ikke noen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det.

Altså relatert til de som forteller deg at du må opp 06:30 for å sitte og stirre i veggen frem til ettermiddagen. Hva er vitsen? Men står opp hvis det er noe man skal. Hvis det ikke er noe man skal, så er det valgfritt.

Skrevet
10 minutter siden, PNG skrev:

Altså relatert til de som forteller deg at du må opp 06:30 for å sitte og stirre i veggen frem til ettermiddagen. Hva er vitsen? 

De mener sikkert man kan "gjøre noe" også, vel.

Dem om det.

Skrevet
27 minutter siden, PNG skrev:

Der er det ingen grunn til.

Skrevet
9 minutter siden, PNG skrev:

Det er nok ikke mulig å bli normal.

Man får bare gjøre det beste ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...