Gå til innhold

Føler meg så irritabel og sint på alt og alle

Anbefalte innlegg

Augusta Luise
Skrevet

Nå lurte jeg et øyeblikk på om jeg hadde skrevet denne tråden i søvne, for du beskriver så mye av det jeg sliter/har slitt med. Kjenner meg så godt igjen i det med overspising og skading, trang til å gjøre noe skummelt og ambivalensen jeg føler om jeg vil bli funnet eller ikke. Jeg har vel ikke noe råd til deg, jeg ville bare si at du ikke er alene, og at jeg endelig begynner å se en slutt på dette etter at jeg har fått rett behandling og medisinering.

*klem*

Skrevet
6 timer siden, Augusta Luise skrev:

Nå lurte jeg et øyeblikk på om jeg hadde skrevet denne tråden i søvne, for du beskriver så mye av det jeg sliter/har slitt med. Kjenner meg så godt igjen i det med overspising og skading, trang til å gjøre noe skummelt og ambivalensen jeg føler om jeg vil bli funnet eller ikke. Jeg har vel ikke noe råd til deg, jeg ville bare si at du ikke er alene, og at jeg endelig begynner å se en slutt på dette etter at jeg har fått rett behandling og medisinering.

*klem*

Tusen takk! 😊 Det hjelper å vite at man ikke er aleine og den eneste som har det sånn. Kan jeg spørre om du fikk noen diagnose? Godt behandlingen og medisinene har hjulpet deg til å få det bedre. Kan jeg spørre om hvilke medisiner og hvilken behandling som har hjulpet deg? Klem tilbake

Augusta Luise
Skrevet (endret)

Jeg har PTSD, og har slitt med overspising, selvskading på mange forskjellige måter, depresjon, selvmordstanker og angst. Det har vært en svært turbulent høst og vinter med flere innleggelser, men nå har jeg endelig startet opp med behandling på DPS. Der har vi fokus på traumebehandling og å få snudd den elendige selvfølelsen min. Venlafaxin har tatt den verste depresjonen og gjort meg mer i stand til å ta i mot behandling, og jeg tar en liten dose quetiapin for å få sove. Jeg har blitt kvitt de verste symptomene på PTSD, så jeg fyller ikke lenger kriteriene der, det er bare depresjonen som henger igjen.

Endret av Augusta Luise

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...