Gå til innhold

nå har jeg bestemt meg,men dette er ikke lett

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne natta var ett sant helvete, bare mareritt hele tiden-prøvde å våkne fra dem og komme vekk men bare sovnet igjen hele tiden. er helt utslitt. etter at jeg begynte på cipralex drømmer jeg utrolig mye hver natt, bare sånt tull-ikke mareritt,er det vanlig? men i natt var det helt gale. har mest lyst å bare legge meg igjen men da får jeg vel ikke sove neste natt.rart hvor opphengt en kan bli av søvn. og jjeg har lurt på en ting:hvorfor må en ta cipralex om morgenen?

Skrevet
15 timer siden, frosken skrev:

Begynner du å blir "farlig" tynn?

har googlet litt,ser at 53 kg er litt lite,setter meg bare sånne mål i hodet,som om jeg må vise kroppen at det er jeg som har kontrollen, men vet vel innerst inne at det er jo meg det går utover til syvende og sist :(

Skrevet
1 time siden, villakulla skrev:

og jjeg har lurt på en ting:hvorfor må en ta cipralex om morgenen?

Fordi man kan bli oppkvikket av den.

Anonymkode: a3605...a3c

Skrevet
15 timer siden, villakulla skrev:

hm hva er farlig tynn da? når jeg ser på meg selv ser jeg ikke tynn ut i det hele tatt, har lyst å veie 50kg,det ville være passe. nå er jeg 53kg og 1,68 høy. høres det greit ut eller er det litt sykt?

Du er helt på grensen til å¨være undervektig.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man kan bli oppkvikket av den.

takk for svar, da skjønner jeg godt at det er en fordel å ta den på morgenen.

Skrevet
46 minutter siden, villakulla skrev:

har googlet litt,ser at 53 kg er litt lite,setter meg bare sånne mål i hodet,som om jeg må vise kroppen at det er jeg som har kontrollen, men vet vel innerst inne at det er jo meg det går utover til syvende og sist :(

Problemet er ikke vekten, men tankene dine. Prøv å få i deg næring, det er viktig for hodet og funksjonen din. 

Skrevet
12 timer siden, Kayia skrev:

Problemet er ikke vekten, men tankene dine. Prøv å få i deg næring, det er viktig for hodet og funksjonen din. 

ja,prøver så godt jeg kan og som sagt prøver jeg å presse i meg ett måltid om dagen,har hatt sushi idag og spist lakris :) imorgen skal jeg lage kalkunmiddag til 7 personer,gruer meg til det,men liker å lage maten da. nå håper jeg at jeg får sove litt bedre i natt eller om jeg bare skal døgne så vet jeg at jeg hvertfall får sove imorgen natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...