Gå til innhold

grusomt kløende øyne (bilde) hva er dette?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I dag har jeg klødd i perioder på begge øynene. Det kjennes som noe er innpå det venstre, og tidligere i dag hadde jeg en "pose" i høyre øye i  øyekroken. Dette skjer hver bidige gang jeg har slutta på abilify. Det kommer litt puss i øynene om morgenen. Hva kan det være?

5kfzet.jpg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 minutt siden, Trine skrev:

Nei, men man kan jo være allergisk mot andre ting enn pollen.

Ok. Hva kan det være jeg reagerer på? Jeg klør ikke i øynene når jeg gikk på abilify, men hver gang jeg har sluttet på abilify kommer det kløe og hevelser i øynene.

Annonse

Om det kommer etter at du slutter på abilify så vet jeg ikke. Kanskje abilify inneholder noe som demper allergiske reaksjoner? Vet ikke jeg altså, men du har jo tydeligvis noen allergier så det er vel nærliggende å tro at det er det som gjør at det klør. Kan du ikke prøve å ta en allergimedisin og se om det hjelper da?

Blomsterfluen
16 minutter siden, Trine skrev:

Om det kommer etter at du slutter på abilify så vet jeg ikke. Kanskje abilify inneholder noe som demper allergiske reaksjoner? Vet ikke jeg altså, men du har jo tydeligvis noen allergier så det er vel nærliggende å tro at det er det som gjør at det klør. Kan du ikke prøve å ta en allergimedisin og se om det hjelper da?

Jeg skal spørre legen i morgen. I dag i speilet nettopp såg jeg en gul liten prikk, og jeg tok den ut av øyet og det såg ut som puss.

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skal spørre legen i morgen. I dag i speilet nettopp såg jeg en gul liten prikk, og jeg tok den ut av øyet og det såg ut som puss.

Det er ikke så unormalt å ha litt puss i øyet, men ta det opp med legen du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...