Sukk Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Jeg er ikke i mot selvmord. Men ser på det som en akseptabel utvei, som alle andre livsvalg man kan ta. Derfor er det frustrerende å ikke finne tilstrekkelig informasjon om hvor mye medisiner av ting som skal til for å bare sovne inn. Og ikke våkne opp på intensiven med nyresvikt og lignende. Kan man sovne inn for alltid med truxal f.eks ? 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 4 minutter siden, Sukk skrev: Jeg er ikke i mot selvmord. Men ser på det som en akseptabel utvei, som alle andre livsvalg man kan ta. Derfor er det frustrerende å ikke finne tilstrekkelig informasjon om hvor mye medisiner av ting som skal til for å bare sovne inn. Og ikke våkne opp på intensiven med nyresvikt og lignende. Kan man sovne inn for alltid med truxal f.eks ? Hei Sukk, det virker ikke som om du har det så greit. Hva strever du med? 0 Siter
frosken Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 22 minutter siden, Sukk skrev: Jeg er ikke i mot selvmord. Men ser på det som en akseptabel utvei, som alle andre livsvalg man kan ta. Derfor er det frustrerende å ikke finne tilstrekkelig informasjon om hvor mye medisiner av ting som skal til for å bare sovne inn. Og ikke våkne opp på intensiven med nyresvikt og lignende. Kan man sovne inn for alltid med truxal f.eks ? Hei Sukk😀 Leit å høre at du fortsatt strever. Men du vet da at du ikke vil få svar på denne typen spørsmål her inne? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 1 time siden, issomethingwrong skrev: Slettet av admin. Noen ønsker jo å dø på en behagelig måte, er det behagelig å dø ved overdose? Sovner man bare inn da? Eller blir det kramper osv? 0 Siter
ISW Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Noen ønsker jo å dø på en behagelig måte, er det behagelig å dø ved overdose? Sovner man bare inn da? Eller blir det kramper osv? Det spørsmålet tror jeg er vanskelig å svare på, altså om man dør på en behagelig måte. Jeg har som kjent aldri tatt noen overdose og aldri hatt noe ønske om det. Tror det kommer an på medikamentet. Noen har det jo helt jævlig og våkner med kramper i en pøl av spy og blod. Noen må, som det beskrives her, transplantere organer og få varige men. Generelt tror jeg at å forsøke og ta sitt eget liv er en dårlig ide. Det er nok bedre å prøve og få hjelp. Men jeg tror det er lettere hvis man er dønn ærlig med legen "jeg har selvmordstanker men jeg ønsker egentlig ikke å dø, men jeg har det helt jævlig og ville sette pris på hjelp NÅ". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Det spørsmålet tror jeg er vanskelig å svare på, altså om man dør på en behagelig måte. Jeg har som kjent aldri tatt noen overdose og aldri hatt noe ønske om det. Tror det kommer an på medikamentet. Noen har det jo helt jævlig og våkner med kramper i en pøl av spy og blod. Noen må, som det beskrives her, transplantere organer og få varige men. Generelt tror jeg at å forsøke og ta sitt eget liv er en dårlig ide. Det er nok bedre å prøve og få hjelp. Men jeg tror det er lettere hvis man er dønn ærlig med legen "jeg har selvmordstanker men jeg ønsker egentlig ikke å dø, men jeg har det helt jævlig og ville sette pris på hjelp NÅ". Skulle ønske bror min fikk hjelp, han døde av overdose med piller og alkohol. Har lurt på om han hadde vondt, han hadde tatt overdose mange ganger. Ringte selv etter sykebil, så han ville nok ikke dø. Rakk det vel ikke siste gangen, tror egentlig at han bare ville ha riktig hjelp. Han hadde ikke noe godt liv, psykisk sykdom preget det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: Skulle ønske bror min fikk hjelp, han døde av overdose med piller og alkohol. Har lurt på om han hadde vondt, han hadde tatt overdose mange ganger. Ringte selv etter sykebil, så han ville nok ikke dø. Rakk det vel ikke siste gangen, tror egentlig at han bare ville ha riktig hjelp. Han hadde ikke noe godt liv, psykisk sykdom preget det. *klem* Anonymkode: eeed7...c0d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: *klem* Anonymkode: eeed7...c0d Takk for det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.