Gå til innhold

Nevrokirurg beviser Himmelen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, PNG skrev:

Vitenskapelig bevis på Himmelen?

*

"Bevis". Hva skiller dette fra en hallusinasjon eller drøm?

Uansett, han har en bok å selge, og media har en story å selge, så alle er nok fornøyde mens dollarne strømmer inn på konto.

8 minutes ago, gråstein said:

"Bevis". Hva skiller dette fra en hallusinasjon eller drøm?

Uansett, han har en bok å selge, og media har en story å selge, så alle er nok fornøyde mens dollarne strømmer inn på konto.

*

"Beviset" som kom frem i video-innslaget, i alle fall, var vel spredningen av sykdommen i hjernen når han angivelig var et annet sted, at hjernen var i koma pga. spredningen. Men nå har ikke jeg lest boka.

*

Men såklart er jo det feil, siden denne drømmen kan ha skjedd på 1 sekund i "real time"... det er jo slik drømmer er. Merkelig at en nevrokirurg klarer å ta inn over seg et såpass basalt fakta. Men, som du sier, pengene strømmer nok inn.

Annonse

5 minutter siden, PNG skrev:

Det her er bare en helt fantastisk video... vitenskapelig bevis på at helvete eksisterer, og, ikke minst: det er fysisk sett, i Jordens kjerne! Akkurat nå, skriker millioner av sjeler av smerte, under føttene våre!

*

LOL.

Og kommentarene under er nesten like morsomme.

Noe jeg kom til å tenke på...

Alle disse "stadiene", først ned til helvete, de ulike lagene i Jorden, og så "the abyss" i midten, og så "the lake of fire" (i Solen) helt til slutt...

Kan dette være forløperen til byråkratiet?

Det er jo et veldig sinnrikt system... tror at hvis Kafka hadde sett den videoen, så hadde han skrevet en bok om det.

Bare noe jeg tenkte på.

1 minutt siden, PNG skrev:

Noe jeg kom til å tenke på...

Alle disse "stadiene", først ned til helvete, de ulike lagene i Jorden, og så "the abyss" i midten, og så "the lake of fire" (i Solen) helt til slutt...

Kan dette være forløperen til byråkratiet?

Det er jo et veldig sinnrikt system... tror at hvis Kafka hadde sett den videoen, så hadde han skrevet en bok om det.

Bare noe jeg tenkte på.

Sånn er det nok.

Annonse

Den 12.2.2016 at 20.56, PNG skrev:

*

Han har nok "disability pension", og er sugen på litt ekstrainntekter.

Nei, han kom seg etter infeksjonen og ble frisk igjen: "his cortex was returning to full function".

https://en.wikipedia.org/wiki/Eben_Alexander_%28author%29

Anonymkode: dc949...000

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...