Gå til innhold

Mer enn våre kropper.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, gråstein skrev:

Ja, kombiner medisinkutt og hasj, det er sikkert lurt. :ph34r:

Skulle ønske det var lovlig, vet ikke hvor jeg får tak i. Men det er sikkert ikke så vanskelig, vet ikke. Ville iallefall hatt hamp. 

13 timer siden, stjernestøv skrev:

Skulle ønske det var lovlig, vet ikke hvor jeg får tak i. Men det er sikkert ikke så vanskelig, vet ikke. Ville iallefall hatt hamp. 

Synes du at du får for lite oppmerksomhet her inne nå? Prøver du å fremprovosere noen reaksjoner? Dette er bare tull fra din side, om du er i nærheten av å mene dette her så håper jeg du sier det til mannen og sønnene dine så de kan ta affære og få deg innlagt igjen.

46 minutter siden, Lillemus skrev:

Synes du at du får for lite oppmerksomhet her inne nå? Prøver du å fremprovosere noen reaksjoner? Dette er bare tull fra din side, om du er i nærheten av å mene dette her så håper jeg du sier det til mannen og sønnene dine så de kan ta affære og få deg innlagt igjen.

Prøver ikke få noen reaksjoner nei, føler ikke jeg får for lite oppmerksomhet heller :) Og jeg mener det jeg skriver og har snakket om det til sønnene og mannen, trenger vel ikke innleggelse fordet. Det er jo lov å ha egne meninger. 

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo lov å ha egne meninger. 

Det er lov å tro på engler, det er lov å være opptatt av alternative ideer, det er lov å være positiv til fri hasj og det er lov å eksperimentere med medisiner som ikke er livsviktige.  Men du kan ikke forvente å få bare positive reaksjoner når alt sauses sammen og du legger ut ukritiske innlegg om alt fra romvesener til cannabisdyrking, til folk som har observert deg i svært dårlig psykisk tilstand tidligere.

Håper du får en fin søndag.   

Annonse

3 minutter siden, laban skrev:

Det er lov å tro på engler, det er lov å være opptatt av alternative ideer, det er lov å være positiv til fri hasj og det er lov å eksperimentere med medisiner som ikke er livsviktige.  Men du kan ikke forvente å få bare positive reaksjoner når alt sauses sammen og du legger ut ukritiske innlegg om alt fra romvesener til cannabisdyrking, til folk som har observert deg i svært dårlig psykisk tilstand tidligere.

Håper du får en fin søndag.   

Takk :) 

Neida forventer ikke bare positive reaksjoner, folk er jo forskjellige og mener forskjellige ting. I dag skal jeg på frelsearmeen, spent på om jeg får noe åndelig input der. Det er jo en begrenset tro de har så det spørs, men får gå å se. Ha en fin søndag der og :) 

2 timer siden, Trine skrev:

Du syns ikke det er nok med de psykiske problemene du allerede har siden du ønsker å spe på med hamp?

Så du videoen jeg la ut? Vet jo at noen sier man kan bli psykotisk av hasj, men han her sa du får evne til å se inn i andre dimensjoner. Så det er ulike meninger om hva som er hva. 

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så du videoen jeg la ut? Vet jo at noen sier man kan bli psykotisk av hasj, men han her sa du får evne til å se inn i andre dimensjoner. Så det er ulike meninger om hva som er hva. 

Ja, jeg så videoen. Men det har seg ofte sånn at det ene fører til det andre og før du vet ordet av det så sitter du med heroinsprøyta i armen fordi alt annet har sluttet å fungere og du har blitt avhengig av å ruse deg.

4 minutter siden, Trine skrev:

Ja, jeg så videoen. Men det har seg ofte sånn at det ene fører til det andre og før du vet ordet av det så sitter du med heroinsprøyta i armen fordi alt annet har sluttet å fungere og du har blitt avhengig av å ruse deg.

Nei vet du hva, jeg er redd sprøyter. Kunne aldri gjort noe sånt. Dessuten ville jeg ikke ruset meg hver dag, bare av og til. 

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Nei vet du hva, jeg er redd sprøyter. Kunne aldri gjort noe sånt. Dessuten ville jeg ikke ruset meg hver dag, bare av og til. 

Jada, det har jeg hørt flere si. Jeg forstår ikke hvordan du kan tro på det våset til denne fyren. Man kan få en livlig fantasi når man røyker hasj, men man ser ikke inn i andre dimensjoner, selv om man kanskje tror det selv. Du kommer til å ødelegge deg selv og familien om du begynner å ruse deg. Så, da har jeg ihvertfall advart deg, valget er selvfølgelig ditt.

1 minutt siden, Trine skrev:

Jada, det har jeg hørt flere si. Jeg forstår ikke hvordan du kan tro på det våset til denne fyren. Man kan få en livlig fantasi når man røyker hasj, men man ser ikke inn i andre dimensjoner, selv om man kanskje tror det selv. Du kommer til å ødelegge deg selv og familien om du begynner å ruse deg. Så, da har jeg ihvertfall advart deg, valget er selvfølgelig ditt.

Den fyren der er faktisk klok og åndelig, og han er psykolog også. Nei jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i en gang, så det blir vel ikke med meg. Men jeg har lyst. Ser ikke noe galt i det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...