Gå til innhold

Mer enn våre kropper.

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så du videoen jeg la ut? Vet jo at noen sier man kan bli psykotisk av hasj, men han her sa du får evne til å se inn i andre dimensjoner. Så det er ulike meninger om hva som er hva. 

Hei!

Nei jeg har ikke sett den, men jeg vet en del om hasj.

Jeg syns i vertfall du er den siste som bør tenke på dette. Når mennesker uten psykose kan få psykose av det, er det enda mer sannsynlig at du vil få psykose av det, pga av din sårbarhet for sykdommen, samt mulig det at du nå er i ferd med å bli syk.

Du har et ansvar, det tar du ikke nå, en ting er at du har sluttet med medisiner...men at du nå fabler om å prøve hasj, ...ja det vrker jo som om du da vil bli syk.

Hvis det fins noe sånt som å se inn i andre dimensjoner :-) så tror jeg man greier det helt fint uten rusmidler som gjør at du innbiller deg ting:-) Snåsamannen holder på helt uten rus, og hva det skyldes er ikke så viktig for meg, men han driver ikke og utfører sine alternative prosjekter under rus i vertfall, lik mange synske som kaller seg seriøse så er de fleste som jobber i vesten i vertfall rusfrie. Så hold deg til en cider du stjernestøv:-) 

Fortsetter under...

Nicklusheletida
17 timer siden, stjernestøv skrev:

I dag har jeg følt meg litt svevende og press i hodet, har tenkt mye på det at vi er alle lys og kjærlighet. Egentlig er vi det :) Det er jo i grunn en fin ting, vi er ikke disse kroppene våre. Tror du vi er mer enn våre kropper?

Enig med Lillemus. Nå virker du bare oppmersomhetssugen. Hvis du var opptatt av å fremstå som frisk, så hadde du vel sluttet med disse innleggene tenker jeg. 

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den fyren der er faktisk klok og åndelig, og han er psykolog også. Nei jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i en gang, så det blir vel ikke med meg. Men jeg har lyst. Ser ikke noe galt i det. 

Hvordan vet du at han er psykolog? Fordi han sa det selv? Jeg fatter ikke at du ikke ser alvoret. Hva tror du de har begynt med alle de som sitter på plata i Oslo? "Jeg skal bare røyke litt av og til" "Neida, det er ikke farlig" o.s.v. Jeg har sett det med egne øyne.

3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Nei jeg har ikke sett den, men jeg vet en del om hasj.

Jeg syns i vertfall du er den siste som bør tenke på dette. Når mennesker uten psykose kan få psykose av det, er det enda mer sannsynlig at du vil få psykose av det, pga av din sårbarhet for sykdommen, samt mulig det at du nå er i ferd med å bli syk.

Du har et ansvar, det tar du ikke nå, en ting er at du har sluttet med medisiner...men at du nå fabler om å prøve hasj, ...ja det vrker jo som om du da vil bli syk.

Hvis det fins noe sånt som å se inn i andre dimensjoner :-) så tror jeg man greier det helt fint uten rusmidler som gjør at du innbiller deg ting:-) Snåsamannen holder på helt uten rus, og hva det skyldes er ikke så viktig for meg, men han driver ikke og utfører sine alternative prosjekter under rus i vertfall, lik mange synske som kaller seg seriøse så er de fleste som jobber i vesten i vertfall rusfrie. Så hold deg til en cider du stjernestøv:-) 

Ja han sier jo og det at det går an å se andre dimensjoner uten hasj, man kan meditere osv så oppnår man det samme resultatet. Kan jo gjøre det :) Har ikke sluttet på medisiner heller, tar nå litt. 

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Enig med Lillemus. Nå virker du bare oppmersomhetssugen. Hvis du var opptatt av å fremstå som frisk, så hadde du vel sluttet med disse innleggene tenker jeg. 

Ja det er jo fint å ha noen å diskutere med :) Men hvis det plager dere sånn kan jeg godt slutte å skrive her, greit det :) 

4 minutter siden, Trine skrev:

Hvordan vet du at han er psykolog? Fordi han sa det selv? Jeg fatter ikke at du ikke ser alvoret. Hva tror du de har begynt med alle de som sitter på plata i Oslo? "Jeg skal bare røyke litt av og til" "Neida, det er ikke farlig" o.s.v. Jeg har sett det med egne øyne.

Han sier selv han er psykolog ja. Jeg tror det finnes folk som røyker hasj av og til, men men. Får vel slutte å skrive, det er folk her som tror jeg bare skriver det for å få oppmerksomhet. 

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Han sier selv han er psykolog ja. Jeg tror det finnes folk som røyker hasj av og til, men men. Får vel slutte å skrive, det er folk her som tror jeg bare skriver det for å få oppmerksomhet. 

Klart de finnes, men det er en jævlig stor sjanse å ta. Du har ikke akkurat vist deg som en viljesterk person, du er mer utsatt for å bli avhengig enn mange andre. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Akkurat det var helt klart for meg i en alder av 16 år og jeg plutselig var omringet av hasjrøykere. Klart jeg var nysgjerrig og jeg tenkte også at det sikkert er en fin måte å "rømme" på, men jeg tenkte også at det er altfor enkelt. Man bare røyker en røyk som en hvilken som helst annen sigarett og man blir ikke fyllesyk dagen etter. Verden blir, en stund, bekymringsfri og behagelig. Da er det veldig lett å bli avhengig. Så, en dag, er ikke hasjen nok og man prøver noe sterkere, mer farlig, også er ballen i gang og livet ødelagt. Tror du narkomane planla å bli det? De gjorde ikke det, de startet med av og til.

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han sier jo og det at det går an å se andre dimensjoner uten hasj, man kan meditere osv så oppnår man det samme resultatet. Kan jo gjøre det :) Har ikke sluttet på medisiner heller, tar nå litt. 

:-)

Så bra! Jeg tror du får et mye mer sikkert resultat ved meditasjon:-) så hold deg til det, klokt!

Dette er speiselt viktig når man som du har hatt psykoseproblematikk.

Det er mange innfall man kan få som ikke er så kloke, så fint du lufter dem med andre:-) sånn kan vi hjelpe hverandre og korrigere hverandre, noe vi alle tidvis kan trenge:-)

Klem

2 minutter siden, Trine skrev:

Klart de finnes, men det er en jævlig stor sjanse å ta. Du har ikke akkurat vist deg som en viljesterk person, du er mer utsatt for å bli avhengig enn mange andre. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Akkurat det var helt klart for meg i en alder av 16 år og jeg plutselig var omringet av hasjrøykere. Klart jeg var nysgjerrig og jeg tenkte også at det sikkert er en fin måte å "rømme" på, men jeg tenkte også at det er altfor enkelt. Man bare røyker en røyk som en hvilken som helst annen sigarett og man blir ikke fyllesyk dagen etter. Verden blir, en stund, bekymringsfri og behagelig. Da er det veldig lett å bli avhengig. Så, en dag, er ikke hasjen nok og man prøver noe sterkere, mer farlig, også er ballen i gang og livet ødelagt. Tror du narkomane planla å bli det? De gjorde ikke det, de startet med av og til.

Jaja så burde jeg kanskje holde meg unna da. men da jeg var ungdom røykte jeg hasj av og til. Begynte ikke med sterkere stoffer. 

1 minutt siden, Madelenemie skrev:

:-)

Så bra! Jeg tror du får et mye mer sikkert resultat ved meditasjon:-) så hold deg til det, klokt!

Dette er speiselt viktig når man som du har hatt psykoseproblematikk.

Det er mange innfall man kan få som ikke er så kloke, så fint du lufter dem med andre:-) sånn kan vi hjelpe hverandre og korrigere hverandre, noe vi alle tidvis kan trenge:-)

Klem

Takk for klemmen :)

Ja kan jo utvikle meg åndelig med meditasjon, og ut av kroppen opplevelser også. Det er jo naturlig. Tror noen at jeg lyger her inne? At jeg bare finner på noe for å få oppmerksomhet? Da tar de feil, men kan godt slutte å skrive jeg. 

Annonse

1 minutt siden, Trine skrev:

Ok, da var du heldig. Hadde ikke satset på at det gikk bra en gang til.

Det var jo en synsk healer som sa at hasj røykingen min og sniffing hadde vært med på å åpne kanalene mine,men jeg var ikke enig. Har hatt åpne kanaler så lenge jeg kan huske, ikke det at jeg husker så godt. Men har hatt kontakt med Gud hele livet. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var jo en synsk healer som sa at hasj røykingen min og sniffing hadde vært med på å åpne kanalene mine,men jeg var ikke enig. Har hatt åpne kanaler så lenge jeg kan huske, ikke det at jeg husker så godt. Men har hatt kontakt med Gud hele livet. 

Så med andre ord, det var hasjrøykingen og sniffingen som gjorde deg psykotisk.

33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er opptatt av å fremstå som meg selv, er det noe galt i det? Burde jeg ikke skrive om sånt mener du?

Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Så med andre ord, det var hasjrøykingen og sniffingen som gjorde deg psykotisk.

Ja det er jo en måte å si det på, det er ifølge psykiatrien det. Men jeg hadde ufo opplevelser osv når jeg var liten og, da drev jeg ikke med rus. Det begynte jeg med når jeg begynte på ungdomsskolen. 

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for klemmen :)

Ja kan jo utvikle meg åndelig med meditasjon, og ut av kroppen opplevelser også. Det er jo naturlig. Tror noen at jeg lyger her inne? At jeg bare finner på noe for å få oppmerksomhet? Da tar de feil, men kan godt slutte å skrive jeg. 

Hei!

Neida, jeg tror noen misforstår deg litt,

så skriv i vei du, det er bare mange som vil deg det beste, så blir man kanskje både litt lei og oppgitt når du skriver om sånt som ikke ville være så bra for deg.

Ang meditasjon, yepp, det er bra på mange ting, så finn en god lotusstilling (liker jeg) lukk øynene og kjenn på pusten din:-)

Jeg er dårlig på det, har så mye uro:-) men er jeg på kurs er det lettere, for da må jeg sitte stille.

Men jeg tror du har mer ro i kroppen.

2 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Neida, jeg tror noen misforstår deg litt,

så skriv i vei du, det er bare mange som vil deg det beste, så blir man kanskje både litt lei og oppgitt når du skriver om sånt som ikke ville være så bra for deg.

Ang meditasjon, yepp, det er bra på mange ting, så finn en god lotusstilling (liker jeg) lukk øynene og kjenn på pusten din:-)

Jeg er dårlig på det, har så mye uro:-) men er jeg på kurs er det lettere, for da må jeg sitte stille.

Men jeg tror du har mer ro i kroppen.

Ok, føler de er irritert på meg. 

Skal prøve å meditere mer :) 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, føler de er irritert på meg. 

Skal prøve å meditere mer :) 

Jeg er litt irritert på deg, men det er fordi du gjør meg bekymret. Tror ikke du lyver, men at du har litt vrangforestillinger og er over snittet naiv til alt du ser på youtube.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...