Gå til innhold

Fortsatt urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk UVI og utskrevet Selexid for fem dager. Avsluttet kuren for noen dager siden. Smertene når jeg tisser er borte, men jeg må fortsatt ofte på do, eller tror jeg må tisse oftere enn jeg faktisk må. Tror dere det fortsatt kan være at jeg har en infeksjon? Og skal jeg i så fall bare se om det går over, eller er det da lurt å kontakte lege igjen?

Blir takknemlig for hjelp. :)

Anonymkode: 27729...d80

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410030-fortsatt-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke ut som om infeksjonen er borte. Min erfaring er at Selexid ikke alltid hjalp.

Jeg synes du skal levere ny urinprøve til legekontoret, og dersom infeksjonen fremdeles er aktiv, må du ha en annen type antibiotika. Vet du om det ble sendt prøve til labdyrking (for å se hvilke bakterier det var)?

Dere har nok rett. Jeg skal ta kontakt med legekontoret og få det sjekket på nytt. Prøven ble ikke sendt til labdyrking. Jeg fikk bare vite med en gang at den hadde utslag og så fikk jeg Selexid for fem dager. 

Anonymkode: 27729...d80

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...