Gå til innhold

"Lønnsslipp" fra NAV i posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får "lønnslipp" fra NAV i posten hver måned. Har krysset av på nav.no har jeg ikke ønsker det, men den fortsetter å komme. Hvordan stoppe dette? Jeg vil ikke ha den i posten!!!

Anonymkode: 487b7...5c0

Skrevet
9 minutter siden, PNG skrev:

digipost.no

Hvordan får jeg NAV til å sende dit?

Skrevet
Et øyeblikk siden, PNG skrev:

Det går automatisk, siden det er offentlig kommunikasjon. :)

Tydeligvis ikke, da jeg har hatt Digipost-konto i flere år...

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Tydeligvis ikke, da jeg har hatt Digipost-konto i flere år...

Hm, mulig du må bli e-bruker hos Altinn også... vel, fungerer i alle fall for meg.

Skrevet
5 minutter siden, PNG skrev:

Hm, mulig du må bli e-bruker hos Altinn også... vel, fungerer i alle fall for meg.

Er det også...

Skrevet

Jeg måtte trykke på et eller annet inne i Digipost før utbetalingsslippen kom som den skulle til meg. Husker ikke helt hva jeg gjorde, men det funket. 

Anonymkode: 725d6...866

Skrevet
10 minutes ago, gråstein said:

Det er det.

Da er det nok noen som tuller. På tide å klage?

Skrevet
5 minutter siden, PNG skrev:

Da er det nok noen som tuller. På tide å klage?

Må nok det.

Skrevet

SOM SAGT, jeg måtte trykke på noe inne i Digipost før det funket som det skulle. Det går ikke automatisk bare ved å opprette den digitale postkassen. 

Anonymkode: 725d6...866

Skrevet

Jeg gjorde ikke noe for å få det. Jeg ville i utgangspunket ikke ha det, men bare fikk det i digipost. Som jeg selvfølgelig erkjenner i ettertid er mye mer praktisk. Jeg er hos altinn også. Aldri mer papir!

Skrevet

Det gikk automatisk her også. Ble e-bruker på Altinn før jeg opprettet Digipost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...