påskelilje Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Har kjedet meg litt i dag, og gjort litt annet enn det jeg hadde planlagt. Plutselig var jeg langt inne i noen gamle DOL-innlegg :-) Har funnet ut følgende om vekta mi gjennom tidene (kilder: hjernen og DOL...) : Høyde 169/170 cm (har alltid ment at jeg var 170 cm, men en gang på passkontoret var jeg plutselig bare 169. Mulig jeg har krympet en cm da :-( I ungdomstida og ung-voksentida hadde jeg veldig stabil vekt - sånn ca 62-63 kilo. Husker at jeg oppe i 65 da jeg kom hjem fra et utenlandsår, men jeg kom raskt tilbake til normalvekt, altså 62-63 kilo Da jeg ble gravid med førstemann, veide jeg 62/63. Gikk opp 23 kilo - men alt forsvant igjen i løpet av ca ett år. Veide 62 da jeg ble gravid med nummer to. Gikk opp 20 kilo. Etter ca 15 mnd amming var jeg nede i 60/61 kilo. La litt på meg, slik at jeg var ca 63 da jeg ble gravid med nummer 3. La på meg 17 kilo. 14 av disse forsvant i løpet av ammeperioden. Dermed ble ny normalvekt ca 66 kilo. Jeg trodde vel at det skulle bli en smal sak å komme tilbake til den gamle normalvekta, men neida. Samtidig som mine år begynte å nå 40-grensa, sneik kiloene seg på.... Så - de siste 9 årene har det kommet på 9-10 kilo, og jeg er midt i 40-årene :-( Dette er jo ingen katastrofe, men du verden så seige disse kiloene er! Jeg prøver å tenke riktig kosthold og trim, og en svak tendens i riktig retning kan spores det siste halve året, sånn at jeg nå veier 8,5-9 kilo mer enn for 9 år siden. Fatter ikke at folk klarer å pine seg ned disse siste 40-års kiloene!!! Hva burde jeg ha gjort annerledes? Visste jo egentlig at sjansen var stor for at jeg ville legge på meg i 40-års alderen, men hadde helt alvorlig talt aldri trodd at 75 kilo skulle bli den nye normalvekta :-(((( Kan jo helt klart vinke farvel til det gamle målet om å komme ned på 62 igjen, men jeg tviholder nå på at jeg en gang vil komme under 70 igjen.... Vel - jeg får bare dukke opp fra deppedalen, og fortsette med litt mindre mat til hvert måltid, spise mer grønnsaker (som jeg egentlig er veldig glad i), prøve å droppe godteriet, begrense vin og øl og notere flittig hvor mye trim jeg klarer hver uke. Det er vel spisingen som utgjør mest, tenker jeg. Sikkert et teit innlegg, men sånn ble det nå i dag.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) 7 minutter siden, påskelilje skrev: Har kjedet meg litt i dag, og gjort litt annet enn det jeg hadde planlagt. Plutselig var jeg langt inne i noen gamle DOL-innlegg :-) Har funnet ut følgende om vekta mi gjennom tidene (kilder: hjernen og DOL...) : Høyde 169/170 cm (har alltid ment at jeg var 170 cm, men en gang på passkontoret var jeg plutselig bare 169. Mulig jeg har krympet en cm da :-( I ungdomstida og ung-voksentida hadde jeg veldig stabil vekt - sånn ca 62-63 kilo. Husker at jeg oppe i 65 da jeg kom hjem fra et utenlandsår, men jeg kom raskt tilbake til normalvekt, altså 62-63 kilo Da jeg ble gravid med førstemann, veide jeg 62/63. Gikk opp 23 kilo - men alt forsvant igjen i løpet av ca ett år. Veide 62 da jeg ble gravid med nummer to. Gikk opp 20 kilo. Etter ca 15 mnd amming var jeg nede i 60/61 kilo. La litt på meg, slik at jeg var ca 63 da jeg ble gravid med nummer 3. La på meg 17 kilo. 14 av disse forsvant i løpet av ammeperioden. Dermed ble ny normalvekt ca 66 kilo. Jeg trodde vel at det skulle bli en smal sak å komme tilbake til den gamle normalvekta, men neida. Samtidig som mine år begynte å nå 40-grensa, sneik kiloene seg på.... Så - de siste 9 årene har det kommet på 9-10 kilo, og jeg er midt i 40-årene :-( Dette er jo ingen katastrofe, men du verden så seige disse kiloene er! Jeg prøver å tenke riktig kosthold og trim, og en svak tendens i riktig retning kan spores det siste halve året, sånn at jeg nå veier 8,5-9 kilo mer enn for 9 år siden. Fatter ikke at folk klarer å pine seg ned disse siste 40-års kiloene!!! Hva burde jeg ha gjort annerledes? Visste jo egentlig at sjansen var stor for at jeg ville legge på meg i 40-års alderen, men hadde helt alvorlig talt aldri trodd at 75 kilo skulle bli den nye normalvekta :-(((( Kan jo helt klart vinke farvel til det gamle målet om å komme ned på 62 igjen, men jeg tviholder nå på at jeg en gang vil komme under 70 igjen.... Vel - jeg får bare dukke opp fra deppedalen, og fortsette med litt mindre mat til hvert måltid, spise mer grønnsaker (som jeg egentlig er veldig glad i), prøve å droppe godteriet, begrense vin og øl og notere flittig hvor mye trim jeg klarer hver uke. Det er vel spisingen som utgjør mest, tenker jeg. Sikkert et teit innlegg, men sånn ble det nå i dag.... Dårlig trøst, men jeg har nesten akkurat samme statistikk som deg, inkl. å gå ned mer enn jeg gikk opp etter annet svangerskap. En liten trøst for egen del er at jeg har gått ned 2-3 kg. siste år, og tror faktisk forskjellen i volum er større enn i vekt, i og med at jeg har trent mer enn før. Volum er vel så viktig som vekt ;). Og bedre skal det bli.... (gir ikke opp tanken) :) Endret 15. februar 2016 av Xtra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Et øyeblikk siden, Xtra skrev: Dårlig trøst, men jeg har nesten akkurat samme statistikk som deg, inkl. å gå ned mer enn jeg gikk opp etter annet svangerskap. En liten trøst for egen del er at jeg har gått ned 2-3 kg. siste år, og tror faktisk forskjellen i volum er større enn i vekt, i og med at jeg har trent mer enn før. Volum er vel så viktig som vekt ;). Og bedre skal det bli.... :-) Så bra at du har klart å gå ned noen seige kilo nå da :-) Ja, du har rett i at volumet er viktig. Jeg tror faktisk også at jeg er strammere nå enn for ca 5 år siden, synes egentlig ikke det er SÅ mye dauflesk - men litt er det jo da (har noe på ryggen og bak på hoftene som jeg ikke er glad i, og det er vanskelig å trene det bort). Ellers er magen og rompa egentlig ganske stram :-) Husker at jeg var helt fascinert over hvordan jeg så ut etter ammingen med nr to. Hadde nesten ikke pupper eller legger igjen :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Man legger gjerne på seg litt med alderen, men det høres ut som et overkommelig mål å komme under 70 kg hvis det er viktig for deg. Jeg tror ikke det er vits i å tenke lenger frem enn det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 6 timer siden, påskelilje skrev: Har kjedet meg litt i dag, og gjort litt annet enn det jeg hadde planlagt. Plutselig var jeg langt inne i noen gamle DOL-innlegg :-) Har funnet ut følgende om vekta mi gjennom tidene (kilder: hjernen og DOL...) : Høyde 169/170 cm (har alltid ment at jeg var 170 cm, men en gang på passkontoret var jeg plutselig bare 169. Mulig jeg har krympet en cm da :-( I ungdomstida og ung-voksentida hadde jeg veldig stabil vekt - sånn ca 62-63 kilo. Husker at jeg oppe i 65 da jeg kom hjem fra et utenlandsår, men jeg kom raskt tilbake til normalvekt, altså 62-63 kilo Da jeg ble gravid med førstemann, veide jeg 62/63. Gikk opp 23 kilo - men alt forsvant igjen i løpet av ca ett år. Veide 62 da jeg ble gravid med nummer to. Gikk opp 20 kilo. Etter ca 15 mnd amming var jeg nede i 60/61 kilo. La litt på meg, slik at jeg var ca 63 da jeg ble gravid med nummer 3. La på meg 17 kilo. 14 av disse forsvant i løpet av ammeperioden. Dermed ble ny normalvekt ca 66 kilo. Jeg trodde vel at det skulle bli en smal sak å komme tilbake til den gamle normalvekta, men neida. Samtidig som mine år begynte å nå 40-grensa, sneik kiloene seg på.... Så - de siste 9 årene har det kommet på 9-10 kilo, og jeg er midt i 40-årene :-( Dette er jo ingen katastrofe, men du verden så seige disse kiloene er! Jeg prøver å tenke riktig kosthold og trim, og en svak tendens i riktig retning kan spores det siste halve året, sånn at jeg nå veier 8,5-9 kilo mer enn for 9 år siden. Fatter ikke at folk klarer å pine seg ned disse siste 40-års kiloene!!! Hva burde jeg ha gjort annerledes? Visste jo egentlig at sjansen var stor for at jeg ville legge på meg i 40-års alderen, men hadde helt alvorlig talt aldri trodd at 75 kilo skulle bli den nye normalvekta :-(((( Kan jo helt klart vinke farvel til det gamle målet om å komme ned på 62 igjen, men jeg tviholder nå på at jeg en gang vil komme under 70 igjen.... Vel - jeg får bare dukke opp fra deppedalen, og fortsette med litt mindre mat til hvert måltid, spise mer grønnsaker (som jeg egentlig er veldig glad i), prøve å droppe godteriet, begrense vin og øl og notere flittig hvor mye trim jeg klarer hver uke. Det er vel spisingen som utgjør mest, tenker jeg. Sikkert et teit innlegg, men sånn ble det nå i dag.... Det ble så mye tall her at jeg nesten mistenker deg for asperger syndrom Neida tuller, men det var vanskelig å følge med Jeg har holdt meg stabil gjennom 20-årene, 30 årene og 40 årene og er 50 om noen måneder. 2-3 kilo opp og ned i alle år. Veier litt mer om vinteren enn om sommeren. Det har riktignok variert hvor trent jeg har vært. Er nok litt mer opptatt av det enn av vekta. Kiloene etter de 3 graviditetene forsvant fort, men jeg jobbet litt for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PNG Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Appen Lifesum skal være bra for å holde greie på dagens kalori-inntak. Fåes til både Android og iOS. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 16 timer siden, påskelilje skrev: Har kjedet meg litt i dag, og gjort litt annet enn det jeg hadde planlagt. Plutselig var jeg langt inne i noen gamle DOL-innlegg :-) Har funnet ut følgende om vekta mi gjennom tidene (kilder: hjernen og DOL...) : Høyde 169/170 cm (har alltid ment at jeg var 170 cm, men en gang på passkontoret var jeg plutselig bare 169. Mulig jeg har krympet en cm da :-( I ungdomstida og ung-voksentida hadde jeg veldig stabil vekt - sånn ca 62-63 kilo. Husker at jeg oppe i 65 da jeg kom hjem fra et utenlandsår, men jeg kom raskt tilbake til normalvekt, altså 62-63 kilo Da jeg ble gravid med førstemann, veide jeg 62/63. Gikk opp 23 kilo - men alt forsvant igjen i løpet av ca ett år. Veide 62 da jeg ble gravid med nummer to. Gikk opp 20 kilo. Etter ca 15 mnd amming var jeg nede i 60/61 kilo. La litt på meg, slik at jeg var ca 63 da jeg ble gravid med nummer 3. La på meg 17 kilo. 14 av disse forsvant i løpet av ammeperioden. Dermed ble ny normalvekt ca 66 kilo. Jeg trodde vel at det skulle bli en smal sak å komme tilbake til den gamle normalvekta, men neida. Samtidig som mine år begynte å nå 40-grensa, sneik kiloene seg på.... Så - de siste 9 årene har det kommet på 9-10 kilo, og jeg er midt i 40-årene :-( Dette er jo ingen katastrofe, men du verden så seige disse kiloene er! Jeg prøver å tenke riktig kosthold og trim, og en svak tendens i riktig retning kan spores det siste halve året, sånn at jeg nå veier 8,5-9 kilo mer enn for 9 år siden. Fatter ikke at folk klarer å pine seg ned disse siste 40-års kiloene!!! Hva burde jeg ha gjort annerledes? Visste jo egentlig at sjansen var stor for at jeg ville legge på meg i 40-års alderen, men hadde helt alvorlig talt aldri trodd at 75 kilo skulle bli den nye normalvekta :-(((( Kan jo helt klart vinke farvel til det gamle målet om å komme ned på 62 igjen, men jeg tviholder nå på at jeg en gang vil komme under 70 igjen.... Vel - jeg får bare dukke opp fra deppedalen, og fortsette med litt mindre mat til hvert måltid, spise mer grønnsaker (som jeg egentlig er veldig glad i), prøve å droppe godteriet, begrense vin og øl og notere flittig hvor mye trim jeg klarer hver uke. Det er vel spisingen som utgjør mest, tenker jeg. Sikkert et teit innlegg, men sånn ble det nå i dag.... Jeg tenker at det viktigste kanskje er å sørge for at du ikke øker i vekt - og at en evt. nedgang mer blir en form for bonus:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 16 timer siden, påskelilje skrev: Har kjedet meg litt i dag, og gjort litt annet enn det jeg hadde planlagt. Plutselig var jeg langt inne i noen gamle DOL-innlegg :-) Har funnet ut følgende om vekta mi gjennom tidene (kilder: hjernen og DOL...) : Høyde 169/170 cm (har alltid ment at jeg var 170 cm, men en gang på passkontoret var jeg plutselig bare 169. Mulig jeg har krympet en cm da :-( I ungdomstida og ung-voksentida hadde jeg veldig stabil vekt - sånn ca 62-63 kilo. Husker at jeg oppe i 65 da jeg kom hjem fra et utenlandsår, men jeg kom raskt tilbake til normalvekt, altså 62-63 kilo Da jeg ble gravid med førstemann, veide jeg 62/63. Gikk opp 23 kilo - men alt forsvant igjen i løpet av ca ett år. Veide 62 da jeg ble gravid med nummer to. Gikk opp 20 kilo. Etter ca 15 mnd amming var jeg nede i 60/61 kilo. La litt på meg, slik at jeg var ca 63 da jeg ble gravid med nummer 3. La på meg 17 kilo. 14 av disse forsvant i løpet av ammeperioden. Dermed ble ny normalvekt ca 66 kilo. Jeg trodde vel at det skulle bli en smal sak å komme tilbake til den gamle normalvekta, men neida. Samtidig som mine år begynte å nå 40-grensa, sneik kiloene seg på.... Så - de siste 9 årene har det kommet på 9-10 kilo, og jeg er midt i 40-årene :-( Dette er jo ingen katastrofe, men du verden så seige disse kiloene er! Jeg prøver å tenke riktig kosthold og trim, og en svak tendens i riktig retning kan spores det siste halve året, sånn at jeg nå veier 8,5-9 kilo mer enn for 9 år siden. Fatter ikke at folk klarer å pine seg ned disse siste 40-års kiloene!!! Hva burde jeg ha gjort annerledes? Visste jo egentlig at sjansen var stor for at jeg ville legge på meg i 40-års alderen, men hadde helt alvorlig talt aldri trodd at 75 kilo skulle bli den nye normalvekta :-(((( Kan jo helt klart vinke farvel til det gamle målet om å komme ned på 62 igjen, men jeg tviholder nå på at jeg en gang vil komme under 70 igjen.... Vel - jeg får bare dukke opp fra deppedalen, og fortsette med litt mindre mat til hvert måltid, spise mer grønnsaker (som jeg egentlig er veldig glad i), prøve å droppe godteriet, begrense vin og øl og notere flittig hvor mye trim jeg klarer hver uke. Det er vel spisingen som utgjør mest, tenker jeg. Sikkert et teit innlegg, men sånn ble det nå i dag.... Tenkte jeg skulle svare på det du spør om også :-) Jeg er sikker på at dette går veldig fint hvis du gjennomfører akkurat det du selv foreslår. Du vet jo i teorien hva som skal til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 42 minutter siden, frosken skrev: Jeg tenker at det viktigste kanskje er å sørge for at du ikke øker i vekt - og at en evt. nedgang mer blir en form for bonus:-) Problemet vektøkning kommer veldig snikende. 100 gram i måneden er vanskelig å legge merke til, men gjør stor forskjell i løpet av 10 år. Jeg har dårlig erfaring med å bare prøve å ikke gå opp i vekt. Det sklir fort ut. Man må nesten mestre det å gå ned i vekt for å unngå at det bare kryper oppover. Jeg mener ikke at Påskelilje må gjøre noe som helst. Hun kan jo være übersexy med vekten hun har, for alt jeg vet. Jeg tar utgangspunkt i at hun selv ikke er fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 1 minutt siden, Gargamel skrev: Problemet vektøkning kommer veldig snikende. 100 gram i måneden er vanskelig å legge merke til, men gjør stor forskjell i løpet av 10 år. Jeg har dårlig erfaring med å bare prøve å ikke gå opp i vekt. Det sklir fort ut. Man må nesten mestre det å gå ned i vekt for å unngå at det bare kryper oppover. Jeg mener ikke at Påskelilje må gjøre noe som helst. Hun kan jo være übersexy med vekten hun har, for alt jeg vet. Jeg tar utgangspunkt i at hun selv ikke er fornøyd. Helsemessig er vekten hennes grei nok, og kanskje vil trivselen bli bedre ved å nedjustere forventningene litt - men samtidig holde fast ved både trening og kostholdskontroll. Å være fornøyd med det man har, kan også være en kunst:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 15 timer siden, Nicklusheletida skrev: Det ble så mye tall her at jeg nesten mistenker deg for asperger syndrom Neida tuller, men det var vanskelig å følge med Jeg har holdt meg stabil gjennom 20-årene, 30 årene og 40 årene og er 50 om noen måneder. 2-3 kilo opp og ned i alle år. Veier litt mer om vinteren enn om sommeren. Det har riktignok variert hvor trent jeg har vært. Er nok litt mer opptatt av det enn av vekta. Kiloene etter de 3 graviditetene forsvant fort, men jeg jobbet litt for det. Hahaha!!!! Ja, det var litt aspergersk over det innlegget mitt :-D Synes logikken og strukturen var krystallklar, jeg ;-) Hehe - problemet er jo nettopp å gjennomføre det jeg så godt vet er rett måte å gjøre ting på... Fikk trent styrke i går kveld hjemme, stolt over det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 15 timer siden, PNG skrev: Appen Lifesum skal være bra for å holde greie på dagens kalori-inntak. Fåes til både Android og iOS. Orker ikke apper :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, Gargamel skrev: Problemet vektøkning kommer veldig snikende. 100 gram i måneden er vanskelig å legge merke til, men gjør stor forskjell i løpet av 10 år. Jeg har dårlig erfaring med å bare prøve å ikke gå opp i vekt. Det sklir fort ut. Man må nesten mestre det å gå ned i vekt for å unngå at det bare kryper oppover. Jeg mener ikke at Påskelilje må gjøre noe som helst. Hun kan jo være übersexy med vekten hun har, for alt jeg vet. Jeg tar utgangspunkt i at hun selv ikke er fornøyd. Du har nok rett i at det er smart å beherske vektnedgang for å kunne holde på vekta. Det er vel nettopp det jeg ikke har klart på disse 9 årene. Og kiloene sniker seg på ja, hekto for hekto..... Jeg er ikke så himla misfornøyd med meg selv, men middels misfornøyd - haha - går det an å si det? Uff, nei, det var jo veldig negativt formulert. Heller: Er egentlig ganske fornøyd med meg selv, men ser at jeg hadde følt meg enda mer vel dersom jeg hadde veid 5-6 kilo mindre :-) Og da hadde det også vært en liten sjanse for at jeg kanskje ville kunne klare å gjennomføre en pull-up! Prøvde meg igjen i går. Løftet meg opp på tåspissene, klarte ikke lenger, men holdt der i 5 sekunder, så ned. Gjentok 8-10 ganger. Bedre enn ingenting det, vel? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, frosken skrev: Helsemessig er vekten hennes grei nok, og kanskje vil trivselen bli bedre ved å nedjustere forventningene litt - men samtidig holde fast ved både trening og kostholdskontroll. Å være fornøyd med det man har, kan også være en kunst:-) Jepp - for så vidt enig i det, men se også det jeg skrev til Gargamel over her :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 45 minutter siden, påskelilje skrev: Prøvde meg igjen i går. Løftet meg opp på tåspissene, klarte ikke lenger, men holdt der i 5 sekunder, så ned. Gjentok 8-10 ganger. Bedre enn ingenting det, vel? :-) Jeg synes det er veldig ambisiøst av deg å prøve på pull-ups så lenge du er dame og veier over 60 kg. Ikke regn med at du skal klare det uten masse, masse trening. Det finnes en lettere utgave hvor du ligger på ryggen og lar hælene være i gulvet mens du løfter deg opp etter en stang som er lavere. Altså som en opp-ned push-up. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410048-min-vekt-gjennom-tidene/#findComment-3679677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.