AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg skal ha 10 voksne damer i selskap. Jeg har aldri vært særlig flink til å lage middag så jeg gruer litt. Dessuten vil jeg helst ha noe jeg kan lage dagen før. Så en annen tråd her der det ble foreslått en gryte med kjøtt. Jeg spiser ikke kjøtt unntatt kylling, så jeg lurer på om det går an å lage en gryte med ris og kjøtt (med mer) dagen før, uten at den taper seg i smak? Til dessert har jeg lyst til å bake en bløtkake. Kanskje i tillegg en kake til? Kunne godt tenke meg en forrett også. Er det forresten vanlig eller ikke, å si at folk kan ta med seg drikke selv? Pleide å gjøre det da jeg var yngre, men det er kanskje ikke så vanlig når man er godt voksne? Jeg tenkte å kjøpe 3 flasker vin + mineralvann, i tillegg kanskje noe Farris. Anonymkode: 3a401...65c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410052-forslag-til-meny-som-ikke-er-for-vanskelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha 10 voksne damer i selskap. Jeg har aldri vært særlig flink til å lage middag så jeg gruer litt. Dessuten vil jeg helst ha noe jeg kan lage dagen før. Så en annen tråd her der det ble foreslått en gryte med kjøtt. Jeg spiser ikke kjøtt unntatt kylling, så jeg lurer på om det går an å lage en gryte med ris og kjøtt (med mer) dagen før, uten at den taper seg i smak? Til dessert har jeg lyst til å bake en bløtkake. Kanskje i tillegg en kake til? Kunne godt tenke meg en forrett også. Er det forresten vanlig eller ikke, å si at folk kan ta med seg drikke selv? Pleide å gjøre det da jeg var yngre, men det er kanskje ikke så vanlig når man er godt voksne? Jeg tenkte å kjøpe 3 flasker vin + mineralvann, i tillegg kanskje noe Farris. Anonymkode: 3a401...65c Et annet valg jeg tenkte på, var om jeg lagde en lasagne, uten å steke den, og satte den i kjøleskapet til neste dag, og stekte den da. Jeg kunne feks lage den med kyllingkjøttdeig. Anonymkode: 3a401...65c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410052-forslag-til-meny-som-ikke-er-for-vanskelig/#findComment-3679524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha 10 voksne damer i selskap. Jeg har aldri vært særlig flink til å lage middag så jeg gruer litt. Dessuten vil jeg helst ha noe jeg kan lage dagen før. Så en annen tråd her der det ble foreslått en gryte med kjøtt. Jeg spiser ikke kjøtt unntatt kylling, så jeg lurer på om det går an å lage en gryte med ris og kjøtt (med mer) dagen før, uten at den taper seg i smak? Til dessert har jeg lyst til å bake en bløtkake. Kanskje i tillegg en kake til? Kunne godt tenke meg en forrett også. Er det forresten vanlig eller ikke, å si at folk kan ta med seg drikke selv? Pleide å gjøre det da jeg var yngre, men det er kanskje ikke så vanlig når man er godt voksne? Jeg tenkte å kjøpe 3 flasker vin + mineralvann, i tillegg kanskje noe Farris. Anonymkode: 3a401...65c Det er flere her inne som har servert min svigermors paprikakylling etter at jeg la ut oppskrifta for mange år sida. Du kan jo gi den et forsøk. Den er enkel å lage til mange, og det tar ikke så lang tid, særlig hvis du gjør unna kapping av grønnsaker på forhånd. Fant ikke linken, for innlegget var visst for gammelt, men det er en annen bruker som har klippa og limt inn oppskrifta i denne tråden: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410052-forslag-til-meny-som-ikke-er-for-vanskelig/#findComment-3679535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.