Gjest zan Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har det noe hesikt å la være å røyke, en time før og etter trening ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Det vil jeg TRO, da det under og etter trening pumpes mye blod og oksygen ut i musklene. Og stoffer i røyken hemmer de røde blodcellene å ta opp oksygen som skal ut i musklene. Dette vil redusere din prestasjon. Men godt mulig dette er bare en langtids bivirkning av røyk. Husker ikke helt sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 zan. Det skal vel ikke mye fantasi til for å forstå hva jeg generelt om røyking, men jeg går jo ut ifra at du gjør det du kan for å slutte. Nikotinen og carbonmonoxyd (kulloksyd) holder seg nok mange timer i kroppen etter siste røyk. For ikke å gjøre belastningen for stor, er det fornuftig med en pause fra siste røyk til fysisk aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.