stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, frosken skrev: Hvorfor mener du at du bør slutte med Seroquel? Jeg tenker at det akkurat nå vil være lurt å ikke innføre noen endringer på ganske lang tid. Du er tydeligvis mer aktivert (noe som kan være både positivt og negativt), og jeg synes du skal bruke god tid nå på å stabilisere deg akkurat der du er. Fokuser på at det er viktig at du går en tur hver dag, og at du helst også bør dra litt på dagsenteret slik at du ser mer folk i hverdagen. Sykepleieren mente jeg skulle ikke måtte slite med ulvehunger og å legge på meg, derfor mente han jeg kunne jo prøve å slutte. Er jo større nå enn da jeg var gravid, magen ser gravid ut. Har ikke vært så flink til å gå tur heller, må skjerpe meg. Det er tungt å gjøre ting når jeg er så tung. Skal på dagsenteret en tur neste uke Hva mener du med aktivert? At jeg er mer med i hodet mitt? Det er jeg jo, tenker mer nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 For de som har lyst å lese boken, jeg har lest den før og den er bra. Vi er alle i kontakt med dem og de hjelper oss, ikke alle er bevisste på det. https://www.ark.no/ark/boker/Marciniak-Barbara-Budskap-fra-Pleiadene-kosmisk-viten-til-hjelp-i-forandringens-9788202295202?gclid=CMjh7O_sg8sCFcUocgodX_oMuA#.VscNifnxyko 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 1 minute ago, stjernestøv said: Vi er alle i kontakt med dem og de hjelper oss, ikke alle er bevisste på det Jeg beklager å måtte meddele at dette ikke medfører riktighet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 10 minutter siden, PNG skrev: Jeg beklager å måtte meddele at dette ikke medfører riktighet. Sykepleieren merket det heller ikke, men han sa ikke at det var feil fordet. Ved å lese boken kommer du på samme plan som dem iallefall....frekvensmessig. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 4 minutes ago, stjernestøv said: Sykepleieren merket det heller ikke, men han sa ikke at det var feil fordet. Ved å lese boken kommer du på samme plan som dem iallefall....frekvensmessig. Jeg kan umulig skjønne at det ikke er helseskadelig å engasjere seg i troen på slikt bullshit, men hva vet jeg, kanskje jeg tar feil. Det blir vel egentlig akkurat det samme som kristendom. Og noen ser ut til å få det bedre med hallelujah. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, PNG skrev: Jeg kan umulig skjønne at det ikke er helseskadelig å engasjere seg i troen på slikt bullshit, men hva vet jeg, kanskje jeg tar feil. Det blir vel egentlig akkurat det samme som kristendom. Og noen ser ut til å få det bedre med hallelujah. Ja det er jo en tro på lik linje med kristedommen. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 2 minutes ago, stjernestøv said: Ja det er jo en tro på lik linje med kristedommen. Kristendommen er feil. Det finnes ikke noe magi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, PNG skrev: Kristendommen er feil. Det finnes ikke noe magi. Da taler du mot maaaaange troende, så deg om det Noen tror ikke på noenting og det er helt greit, og det er greit å tro på noe og. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Just now, stjernestøv said: Da taler du mot maaaaange troende, så deg om det Noen tror ikke på noenting og det er helt greit, og det er greit å tro på noe og. Spiller ingen rolle hvor mange som tror, når det er ting som strider mot naturvitenskap. Såklart det er "greit" å tro på ting, det er ikke det jeg sier. Helt greit for min del, jeg dømmer ikke sånn sett. Jeg sier bare at det er totalt feil... altså faktabasert feil, jeg dømmer ikke "moralsk". Det er bare at det strider mot kunnskap og vitenskap. Og da er det feil. Noe annet er at jeg tror det er alvorlig helseskadelig, men jeg anerkjenner muligheten for at jeg tar feil på dette områedet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, PNG skrev: Spiller ingen rolle hvor mange som tror, når det er ting som strider mot naturvitenskap. Såklart det er "greit" å tro på ting, det er ikke det jeg sier. Helt greit for min del, jeg dømmer ikke sånn sett. Jeg sier bare at det er totalt feil... altså faktabasert feil, jeg dømmer ikke "moralsk". Det er bare at det strider mot kunnskap og vitenskap. Og da er det feil. Noe annet er at jeg tror det er alvorlig helseskadelig, men jeg anerkjenner muligheten for at jeg tar feil på dette områedet. Kristne og andre troende pleier da stort sett være oppegående folk Noen tar vel skade av det men stort sett går det bra Men vi kommer jo ingen vei med å diskutere dette, ville bare anbefale boken jeg 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Just now, stjernestøv said: Kristne og andre troende pleier da stort sett være oppegående folk Noen tar vel skade av det men stort sett går det bra Men vi kommer jo ingen vei med å diskutere dette, ville bare anbefale boken jeg Anbefaler deg å se dokumentaren Religionsparasitten av Lone Frank. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev: Anbefaler deg å se dokumentaren Religionsparasitten av Lone Frank. Tror ikke det er noe for meg 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Just now, stjernestøv said: Tror ikke det er noe for meg Faktabasert kunnskap er alltid sunt. Religion er en kognitiv parasit, som snylter på vores hjerne. Religion eksisterer, fordi vores hjerne er bygget, så de religiøse ideer passer perfekt til den. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Just now, stjernestøv said: Kristne og andre troende pleier da stort sett være oppegående folk Noen tar vel skade av det men stort sett går det bra Men vi kommer jo ingen vei med å diskutere dette, ville bare anbefale boken jeg Jeg håper ingen leser den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev: Faktabasert kunnskap er alltid sunt. Religion er en kognitiv parasit, som snylter på vores hjerne. Religion eksisterer, fordi vores hjerne er bygget, så de religiøse ideer passer perfekt til den. Åneida Det er sunt å tro på noe. 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Just now, stjernestøv said: Åneida Det er sunt å tro på noe. Nei, det er ikke sunt å tro på ting som åpenbart bare er tull. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, PNG skrev: Jeg håper ingen leser den. Neivel.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev: Nei, det er ikke sunt å tro på ting som åpenbart bare er tull. Det er ikke vits i å diskutere det, det er som å snakke til en vegg 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 7 minutes ago, stjernestøv said: Noen tar vel skade av det men stort sett går det bra Det hadde gått bedre uten den hjerne-tvangstrøya. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, PNG skrev: Det hadde gått bedre uten den hjerne-tvangstrøya. Jeg har ihvertfall et fritt sinn, tror på det som passer for meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.