Gå til innhold

Vinterferie - skal du reise bort?

Skal du reise bort i vinterferien?  

7 stemmer

1. 1. Skal du reise bort i vinterferien?

• JA
      2
    • NEI
      5
    • VET IKKE
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

26 minutter siden, DRONE1 skrev:

Nei, vinterferien blir lik resten av årets 64 uker.

Hvordan fikk du et år på 64 uker?  Det er urettferdig, jeg vil også ha det :D  Helst noen ekstra sommeruker, eller fleksibelt - slik at jeg kan legge dem til selv, etter behov.

3 minutter siden, laban skrev:

Hvordan fikk du et år på 64 uker?  Det er urettferdig, jeg vil også ha det :D  Helst noen ekstra sommeruker, eller fleksibelt - slik at jeg kan legge dem til selv, etter behov.

Ja, 64-ukers år hadde vært fint! Aller helst skulle jo jeg være den eneste som hadde disse ekstra ukene til disposisjon, og andre skulle ikke vite om dem, slik at jeg slapp forventninger fra andre om at jeg dermed skulle få gjort mer enn jeg allerede gjør. Noen ekstra ferieuker på sommeren hadde ikke vært dumt. Gjerne noen uker på vinteren også :)

20 hours ago, laban said:

Tiden går så sakte, så det virker som året er så langt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...