Gå til innhold

betalte brevpostpakker fra ebay kommer aldri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har ventet på brevpakkene i en og en halv uke nå, og de kommer jo aldri. Jeg kjøpte fra england. Jeg har mistet masse penger på dette.

Ikke uvanlig det kan ta 2+ uker.

Anonymkode: fea25...d47

Jeg har i sjeldne tilfeller opplevd at ting kjøpt via ebay har tatt 4 uker før de kom i posten, andre ganger har ting kommet i posten før jeg har begynt å vente på dem. Umulig å si, det du har bestilt kommer nok til slutt skal du se.

Blomsterfluen
12 timer siden, Inner self skrev:

En og en halv uke er ikke nok til å avskrive det. har du betalt med paypal? Hvis du har så har du også buyerprotection. Men som sagt en og en halv er ikke nok til å bli redd for att det er lureri.

Ok. Jeg betalte med paypal

Annonse

Den 20.2.2016 at 17.23, Blomsterfluen skrev:

Jeg har ventet på brevpakkene i en og en halv uke nå, og de kommer jo aldri. Jeg kjøpte fra england. Jeg har mistet masse penger på dette.

Det er alt for tidlig å tro at det ikke kommer ennå. Om det tar en måned kan du klage til selger. Det pleier å stå antatt dato for når du kan vente å få varen, det sto neppe 10 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...