Gå til innhold

''kvise''-lignende klump på enden av leppene

Anbefalte innlegg

hei! for tre dager siden merket jeg at det begynte å gjøre litt vondt da jeg spiste og sånn, generelt brukte munnen  egentlig. kan hende jeg hadde fått den "klumpen" da, men så ikke etter så jeg vet ikke. to dager siden merka jeg den lille hvite klumpen, og det gjør vondt å ta på det. en dag siden var den helt lik, og i dag er den nesten også helt lik, men det føles ut som om den er større (kan godt hende det bare er noe jeg innbiller meg). som sagt gjør denne klumpen bare vondt når jeg spiser eller treffer den, men ellers går jeg i hele dag uten å legge merke til den, for da kjenner jeg ingenting.

sorry for langt innlegg hahha, det jeg lurer på, er:

1) hvordan fikk jeg det? (kan være jeg går litt for dypt i en så enkel sak og gjør mye ut av det men hvis det om jeg er seksuelt aktiv har noe med saken å gjøre så er jeg ikke det)

2) hvor lang tid kommer det til å ta før den forsvinner?

3) er det noe jeg kan gjøre for at den forsvinner raskere? eller forsvinner med en gang? eventuelt hvordan, og hvor lang tid vil det DA ta før den er borte?

Tusen takk på forhånd for all hjelp!! :):):):)

image.jpeg

Anonymkode: 2a6b6...0c1

Fortsetter under...

10 timer siden, Gargamel skrev:

Det er vel en slags liten kvise, men leger har kanskje et eget, fancy navn på det når det er på leppa. Jeg har hatt det samme, og det er vondt.

takk for svar! tok det lang tid før din forsvant? min forsvant faktisk i dag, etter at jeg hadde vaska ansiktet (men det var ikke første gang jeg vaska ansiktet etter at jeg oppdaga den altså)! lurer fortsatt på ossen jeg fikk den, kommer den liksom bare av samme grunn som vanlige kviser? hm.

Anonymkode: 2a6b6...0c1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...