Gå til innhold

Psykomotorisk fysioterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i kroppen for tiden, indre organer og muskler...er stiv også. Tror du det hjelper med psykomotorisk fysioterapi? Lurer på å prøve det igjen, ble dårlig av det før men det er mange år siden. Passer det for meg tro? Noen her som får det?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ånei :( 

?

Skrevet
17 minutter siden, XbellaX skrev:

?

Har bare meg selv å takke, skal skjerpe meg fra i morgen av.

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Har bare meg selv å takke, skal skjerpe meg fra i morgen av.

Hva snakker du om? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Hva snakker du om? 

Tanker og følelser, hva jeg skaper. Og hvordan jeg lever, det er det jeg mener. 

Skrevet

Tanker og følelser, hva jeg skaper. Og hvordan jeg lever, det er det jeg mener. 

Du skrev et helt ok innlegg og spør om andres erfaring. 15 min senere skriver du "ånei" - og der ramler jeg av, hva er det du beklager? 

Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Du skrev et helt ok innlegg og spør om andres erfaring. 15 min senere skriver du "ånei" - og der ramler jeg av, hva er det du beklager? 

Nei jeg vet ikke jeg, uff. Beklage! 

Skrevet

Nei jeg vet ikke jeg, uff. Beklage! 

Jeg skjønner ikke hva du virrer med. God søndag stjernestøv :-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Jeg skjønner ikke hva du virrer med. God søndag stjernestøv :-)

Uff nei ikke jeg heller, takk :) God søndag til deg og :) 

Skrevet (endret)

Kan bare slette deler av tråden. Det første innlegget kan stå, men dere kan slette fra "Ånei :( ". Det var jo ikke det denne tråden skulle handle om. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Hadde jeg kunnet gjort det selv hadde jeg gjort det. 

Skrevet

Er det ikke veldig lang ventetid til psykomotorisk fysioterapi?

Skrevet

Jeg har til sammen gått i psykomotorisk fysioterapi i 5 år, men hadde ingen mening og mål med det. Jeg gikk dit fordi "legen og psykologen sa at jeg skulle". Nå har jeg begynt på nytt og har satt meg konkrete mål å jobbe mot. Jeg har en traumatisk bakgrunn med PTSD og dissosiasjon.

Her kan du lese mer om psykomotorisk fysioterapi: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/psykomotorisk-fysioterapi-12485.html?page=all

Ja, det er lang ventetid hos mange, men jeg ringte rundt og var heldig med en terapeut som nylig hadde avsluttet noen pasienter og jeg kom til etter tre uker.

Anonymkode: fc5a1...ddf

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Er det ikke veldig lang ventetid til psykomotorisk fysioterapi?

Vet ikke jeg. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har til sammen gått i psykomotorisk fysioterapi i 5 år, men hadde ingen mening og mål med det. Jeg gikk dit fordi "legen og psykologen sa at jeg skulle". Nå har jeg begynt på nytt og har satt meg konkrete mål å jobbe mot. Jeg har en traumatisk bakgrunn med PTSD og dissosiasjon.

Her kan du lese mer om psykomotorisk fysioterapi: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/psykomotorisk-fysioterapi-12485.html?page=all

Ja, det er lang ventetid hos mange, men jeg ringte rundt og var heldig med en terapeut som nylig hadde avsluttet noen pasienter og jeg kom til etter tre uker.

Anonymkode: fc5a1...ddf

Ok, takk for svar :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...