Gå til innhold

Svevende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på dagsenteret og det gikk forsåvidt greit, men jeg begynte å skjelve på slutten. Så gikk jeg innom foreldrene mine etterpå, fikk middag der. Ble så ekkel i kroppen og hodet når jeg satt og spiste, fikk svevefølelse. Og når jeg skulle gå hjem ble jeg redd for å falle gjennom fortauet, fikk skikkelig støkk i meg. Nå tror jeg jeg må legge meg ned litt, er så sliten. Flere som har opplevd dette?

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

I dag var jeg på dagsenteret og det gikk forsåvidt greit, men jeg begynte å skjelve på slutten. Så gikk jeg innom foreldrene mine etterpå, fikk middag der. Ble så ekkel i kroppen og hodet når jeg satt og spiste, fikk svevefølelse. Og når jeg skulle gå hjem ble jeg redd for å falle gjennom fortauet, fikk skikkelig støkk i meg. Nå tror jeg jeg må legge meg ned litt, er så sliten. Flere som har opplevd dette?

Ja.

Høres ut som noe angst-problematikk.

Anonymkode: f00ab...9d7

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Høres ut som noe angst-problematikk.

Ja det er mulig, ble så redd :( 

Skrevet

Har tenkt nå, og det har nok med energier og gjøre. Jeg har begynt å bli åpen, da må jeg tåle en støkk. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har tenkt nå, og det har nok med energier og gjøre. Jeg har begynt å bli åpen, da må jeg tåle en støkk. 

Har du allerede glemt at du hadde akkurat samme symptomer når du gikk på 4 mg Risperdal?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du allerede glemt at du hadde akkurat samme symptomer når du gikk på 4 mg Risperdal?

Å hadde jeg det? Må ha vært overmedisinert da, nå tar jeg 1 mg risperdal. 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å hadde jeg det? 

Husker du ingen ting av hva du skrev for noen måneder siden?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker du ingen ting av hva du skrev for noen måneder siden?

Nei jeg gjør ikke det,har dårlig hukommelse. 

Skrevet

Ja opplever av og til noe lignende, når jeg reiser meg så er det som om gulvet ikke er der eller som rommet beveger seg litt som ved et svakt jordskjelv. Litt ubehagelig men varer ikke lenge.

Anonymkode: ff0fb...ff5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja opplever av og til noe lignende, når jeg reiser meg så er det som om gulvet ikke er der eller som rommet beveger seg litt som ved et svakt jordskjelv. Litt ubehagelig men varer ikke lenge.

Anonymkode: ff0fb...ff5

Ok, ja det er jo noe av det samme, det føles som om det under er ikke matrealistisk. 

Skrevet

Men det er jo litt rart hvis det var likt da jeg tok 4 mg risperdal. Forstår ikke det. 

Blomsterfluen
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg opplevde å føle at jeg skulle lette fra bakken når jeg gikk tur da jeg var grensepsykotisk i januar.

Skrevet
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg opplevde å føle at jeg skulle lette fra bakken når jeg gikk tur da jeg var grensepsykotisk i januar.

Ok, kanskje jeg er litt på grensen, jo føler meg litt på grensen av to dimensjoner. 

Skrevet

Men det som skjer nå skjer naturlig, jeg fremprovoserer ingenting. Har ikke sett på yotube videoer i dag, leser bare før jeg sovner om kvelden om pleiadene. Da kopler jeg meg inn på deres frekvenser. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg gjør ikke det,har dårlig hukommelse. 

Jeg kan heller ikke huske at du har beskrevet det på denne måten. Det du har skrevet om tidligere er at du har kjent deg rar og du har vært redd for å besvime, nå beskriver du at du er redd for å falle gjennom fortauet som er litt likt slik du pleier å være en periode etter redusering av AP. Husk at du knapt har noe filter nå, medisinene tok endel støt for deg mens nå har du liten buffer. Du kom deg ut i dag, det var flott. Hvordan går det med Seroq? Sluttet du på den?

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Jeg kan heller ikke huske at du har beskrevet det på denne måten. Det du har skrevet om tidligere er at du har kjent deg rar og du har vært redd for å besvime, nå beskriver du at du er redd for å falle gjennom fortauet som er litt likt slik du pleier å være en periode etter redusering av AP. Husk at du knapt har noe filter nå, medisinene tok endel støt for deg mens nå har du liten buffer. Du kom deg ut i dag, det var flott. Hvordan går det med Seroq? Sluttet du på den?

Ok, ja jeg er nok mer åpen nå, merker det. Tar inn mer. Tørte ikke slutte med seroquel ,siden legen sa jeg måtte ta det hvis jeg skulle slutte på risperdal. Det vet jo ikke sykepleieren at han sa, men skal sende han en melding i morgen. Kom ikke på det når han var her.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, ja jeg er nok mer åpen nå, merker det. Tar inn mer. Tørte ikke slutte med seroquel ,siden legen sa jeg måtte ta det hvis jeg skulle slutte på risperdal. Det vet jo ikke sykepleieren at han sa, men skal sende han en melding i morgen. Kom ikke på det når han var her.

Mer åpen er du, på både godt og vondt.  

Send en melding i morgen slik at han er oppdatert på det du gjør.

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Mer åpen er du, på både godt og vondt.  

Send en melding i morgen slik at han er oppdatert på det du gjør.

Ja skal gjøre det. På både godt og vondt ja? Ja det er jo en påkjenning å være åpen. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja skal gjøre det. På både godt og vondt ja? Ja det er jo en påkjenning å være åpen. 

Ja, det blir på godt og vondt for deg fordi du har den åndelige kontakten som du finner mye glede i noe som er flott, men du har også disse episodene hvor du blir fryktelig redd slik som når du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke at familien din lever. Slikt er vondt. Pass derfor godt på deg selv og si ifra til teamet ditt (ikke englene altså, men den litt mer "jordlige hjelpen" -spl/lege) dersom du ofte blir redd.

Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, det blir på godt og vondt for deg fordi du har den åndelige kontakten som du finner mye glede i noe som er flott, men du har også disse episodene hvor du blir fryktelig redd slik som når du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke at familien din lever. Slikt er vondt. Pass derfor godt på deg selv og si ifra til teamet ditt (ikke englene altså, men den litt mer "jordlige hjelpen" -spl/lege) dersom du ofte blir redd.

Ok, ja sånn sett er det på godt og vondt. Nå har de døgnåpent på dagsenteret, ei sa jeg måtte bare ringe hvis jeg var våken om natta. Det er jo en mulighet hvis jeg begynner å tulle om nettene, men hittil går det greit. Må bare få telefon nummeret. Ja skal fortelle det til dem, både åndelige og jordiske hjelpere ;) Trenger begge deler. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...