XbellaX Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok, ja sånn sett er det på godt og vondt. Nå har de døgnåpent på dagsenteret, ei sa jeg måtte bare ringe hvis jeg var våken om natta. Det er jo en mulighet hvis jeg begynner å tulle om nettene, men hittil går det greit. Må bare få telefon nummeret. Ja skal fortelle det til dem, både åndelige og jordiske hjelpere Trenger begge deler. Det synes jeg høres ut som en god plan :-) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 12 timer siden, XbellaX skrev: Det synes jeg høres ut som en god plan :-) Sykepleieren skrev jeg bør stå på det jeg tar inntil lege får vurdert medisinen, så skrev han at legen har ikke skrevet at jeg bør redusere mer så han i notatene. Akkurat som jeg fantaserte, legen sa jeg kanskje kunne slutte med risperdal. Det får han stå for og si når han kommer igjen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. februar 2016 Skrevet 23. februar 2016 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren skrev jeg bør stå på det jeg tar inntil lege får vurdert medisinen, så skrev han at legen har ikke skrevet at jeg bør redusere mer så han i notatene. Akkurat som jeg fantaserte, legen sa jeg kanskje kunne slutte med risperdal. Det får han stå for og si når han kommer igjen. Da tar du det med legen når dere treffes og rydder opp i misforståelsen, du trenger jo ikke slutte på alt akkurat i dag 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, XbellaX skrev: Da tar du det med legen når dere treffes og rydder opp i misforståelsen, du trenger jo ikke slutte på alt akkurat i dag Ja får gjøre det. Nei jeg trenger jo ikke slutte på alt nå. Men leste jo i pleiade boken at medisiner for psyken ikke er bra, det er en måte å få kontroll over folk på. Og at når man var åpen ble det tolket som psykose/schizofreni, det stod at noen kan bli gal på veien. Jeg vil ikke bli gal. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. februar 2016 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Ja får gjøre det. Nei jeg trenger jo ikke slutte på alt nå. Men leste jo i pleiade boken at medisiner for psyken ikke er bra, det er en måte å få kontroll over folk på. Og at når man var åpen ble det tolket som psykose/schizofreni, det stod at noen kan bli gal på veien. Jeg vil ikke bli gal. Det er ikke en måte å få kontroll over mennesker på, medisiner brukes for å hjelpe disse menneskene til et litt mer stabilt liv. Det er ingen tvang, du tar medisiner eller du lar vær. Jeg synes du skal være kritisk til det du leser, ikke sluk alt rått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, XbellaX skrev: Det er ikke en måte å få kontroll over mennesker på, medisiner brukes for å hjelpe disse menneskene til et litt mer stabilt liv. Det er ingen tvang, du tar medisiner eller du lar vær. Jeg synes du skal være kritisk til det du leser, ikke sluk alt rått. Ja. Det står i boken og at man skal være kritisk, man skal høre på sitt eget indre. Jeg vil ikke se nyheter mer eller lese aviser, det er heller ikke bra. Da får man lavere frekvenser. Ja medisiner er jo frivillig, men folk tror på autoriteter som forteller hva som er best. Så på en måte er vi styrt, det er meningen vi skal styre oss selv. Skape vårt eget liv. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. februar 2016 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Ja. Det står i boken og at man skal være kritisk, man skal høre på sitt eget indre. Jeg vil ikke se nyheter mer eller lese aviser, det er heller ikke bra. Da får man lavere frekvenser. Ja medisiner er jo frivillig, men folk tror på autoriteter som forteller hva som er best. Så på en måte er vi styrt, det er meningen vi skal styre oss selv. Skape vårt eget liv. Når du begynner slik som dette synes jeg det er vanskelig å ha en dialog med deg, nå er alt svevende og diffust. Jeg synes du skal skrelle poteter eller gjøre noe annet vanlig i løpet av dagen slik at du får litt kontakten med denne planeten også. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 (endret) 6 minutter siden, XbellaX skrev: Når du begynner slik som dette synes jeg det er vanskelig å ha en dialog med deg, nå er alt svevende og diffust. Jeg synes du skal skrelle poteter eller gjøre noe annet vanlig i løpet av dagen slik at du får litt kontakten med denne planeten også. Å. Jeg har bare lagt på sofaen og tenkt i dag,jeg vil ikke feile gang på gang. Hvorfor skaper jeg som jeg gjør? Det lurer jeg på,jeg kan det vel ikke helt da. Ja jeg skulle gjort noe jordnært men vet ikke hva. Var jo på dagsenteret i går, får se om jeg tar en tur dit i morgen og. Tror det blir litt svevedag i dag. Men jeg må jo si du har rett, det er viktig med bakkekontakt Det står i boken og, for å styrke nervesystemet skal man være ute i naturen. Jeg vil ikke miste grepet, vet jeg har gjort det før. Endret 23. februar 2016 av stjernestøv 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. februar 2016 Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Å. Jeg har bare lagt på sofaen og tenkt i dag,jeg vil ikke feile gang på gang. Hvorfor skaper jeg som jeg gjør? Det lurer jeg på,jeg kan det vel ikke helt da. Ja jeg skulle gjort noe jordnært men vet ikke hva. Var jo på dagsenteret i går, får se om jeg tar en tur dit i morgen og. Tror det blir litt svevedag i dag. Skrell poteter i det minste, eller gi noen blomster litt vann, et eller annet som gjør at du kan holde deg litt på jorden for i dag synes jeg du er litt langt borte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 7 minutter siden, XbellaX skrev: Skrell poteter i det minste, eller gi noen blomster litt vann, et eller annet som gjør at du kan holde deg litt på jorden for i dag synes jeg du er litt langt borte. Får snakke med sønnen min i telefonen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.