Gå til innhold

Har en av oss gått i søvne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Annkarin skrev:

I morges satte hun jeg bor med seg på dosetet og oppdaget at hun ble våt pga tiss, og der var tiss på gulvet og.

ingen av oss husker å ha gått på do i natt!

det er vel bare en forklaring, noen av oss må ha gått i søvne????

Ja det må jo være forklaringen. 

Annonse

2 timer siden, Inner self skrev:

Jeg har gått i søvne flere ganger. Da jeg gikk på stilnoct. En halv grandis var borte, jeg våknet sittende på toalettet, en annen gang i godstolen. Litt ekkelt er det jo..

Ja Stilnocht er veldig skummelt. Kan bli nesten som en (negativ) rus der du ikke er klar over hva du gjør. En periode gikk jeg på Stilnocht. En morgen så jeg at jeg hadde tatt ca 100 bilder med kameraet mitt av mitt eget speilbilde mot et halvåpent kjøkkenvinduet, mens jeg sto i nattkjole. Min skrekk har vært om jeg skulle komme til å hoppe ut av vinduet eller gå ut i gaten i Stilnocht-påvirket tilstand, jeg ville kunnet komme til skade. En annen gang hadde jeg sendt avgårde snåle mailer til venner. Skikkelig fælt da jeg oppdaga det, virket jo helt full.

Jeg laget etterhvert en regel til meg selv: Slå alltid av pcn for kvelden før jeg tar pillen. IKKE lov for meg å være på internett da nei. Det andre jeg gjorde var å minske dosen mer og mer med tiden, slik at ikke dosen ga så store bivirkninger. Idag har jeg for lengst sluttet med dem.

Egentlig skjønner jeg ikke at Stilnocht er lo. Jeg har aldri erfart slike ting med andre sovemidler.

Anonymkode: 07f53...0e3

Plight of the Common Man
6 hours ago, Annkarin said:

I morges satte hun jeg bor med seg på dosetet og oppdaget at hun ble våt pga tiss, og der var tiss på gulvet og.

ingen av oss husker å ha gått på do i natt!

det er vel bare en forklaring, noen av oss må ha gått i søvne????

Noen glemmer å nevne det åpenbare her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...