Gå til innhold

lei av å være sammen med mennesker, netcom lurte meg

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Jeg har merket i det siste at jeg har begynt å hate å være blandt folk. Jeg er urolig og sinna og stressa og ueg syns personalet sitt prat er sabla plagsomt. Og jeg hater netcom butikken, for de har lurt meg i dag. Jeg skulle pante ipaden og det stod ingenting på nettsiden at jeg ikke fikk kontanter,bare tilgodelapp fra butikken. Da ble jeg forbanna på dama bak disken og sa at det burde de skrive klart og tydelig i nettsiden.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet
22 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har merket i det siste at jeg har begynt å hate å være blandt folk. Jeg er urolig og sinna og stressa og ueg syns personalet sitt prat er sabla plagsomt. Og jeg hater netcom butikken, for de har lurt meg i dag. Jeg skulle pante ipaden og det stod ingenting på nettsiden at jeg ikke fikk kontanter,bare tilgodelapp fra butikken. Da ble jeg forbanna på dama bak disken og sa at det burde de skrive klart og tydelig i nettsiden.

De sier i alle fall i reklamen at de kjøper den gamle telefon når du kjøper en ny hos dem. De kan jo ikke kjøpe haugevis med gamle mobiler uten at de samtidig får solgt like mange nye.

Blomsterfluen
Skrevet
16 minutter siden, Lillemus skrev:

De sier i alle fall i reklamen at de kjøper den gamle telefon når du kjøper en ny hos dem. De kan jo ikke kjøpe haugevis med gamle mobiler uten at de samtidig får solgt like mange nye.

Ok. Men jeg ser ikke på reklamer, så de burde ivertfal skrive det på nettsiden også. Ikke alle ser på reklamer.

Skrevet

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men jeg ser ikke på reklamer, så de burde ivertfal skrive det på nettsiden også. Ikke alle ser på reklamer.

Har du lest på sidene deres under "Pante mobilen min"???? Der står det klart og tydelig at det gjelder dersom du kjøper en ny telefon... Du dummet deg ganske bra ut i butikken i dag.

https://netcom.no/mobilpant

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Har du lest på sidene deres under "Pante mobilen min"???? Der står det klart og tydelig at det gjelder dersom du kjøper en ny telefon... Du dummet deg ganske bra ut i butikken i dag.

Ok. Jeg skjønte ikke at man MÅTTE kjøpe ny mobil for å få penger for ipaden, siden det var en kalkulator på nettsiden som sa at jeg fikk opptil 720 kroner for ipaden.

Skrevet
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg skjønte ikke at man MÅTTE kjøpe ny mobil for å få penger for ipaden, siden det var en kalkulator på nettsiden som sa at jeg fikk opptil 720 kroner for ipaden.

Det er jo ikke butikken sin feil - jeg synes virkelig det er en selvfølge at du panter gamle dingser i nye dingser, og ikke bare kan gå i butikken å selge dem for kontanter. 
Enig med Lillemus, du dummet deg ganske bra ut i butikken i dag...

Skrevet
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Glad jeg ikke har så mange slike kunder som deg... Det er heldigvis få av dem. 

Anonymkode: 106fa...f85

Blomsterfluen
Skrevet
Den Monday, February 22, 2016 at 22.29, Bokormen123 skrev:

Det er jo ikke butikken sin feil - jeg synes virkelig det er en selvfølge at du panter gamle dingser i nye dingser, og ikke bare kan gå i butikken å selge dem for kontanter. 
Enig med Lillemus, du dummet deg ganske bra ut i butikken i dag...

Det er butikken sin feil jo. Du vet ikke om jeg dummet meb ut eller ikke for du såg ikke deg som skjedde.

Blomsterfluen
Skrevet
Den Monday, February 22, 2016 at 22.37, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke har så mange slike kunder som deg... Det er heldigvis få av dem. 

Anonymkode: 106fa...f85

Glad jeg slipper å omgås med deg... det er heldigvis få av dem.

Blomsterfluen
Skrevet
Den Monday, February 22, 2016 at 20.58, Lillemus skrev:

Du kan ikke vite om jeg dummet meg ut, bare fordi jeg skreiv at jeg ble forbanna... for du såg ikke hva som virkelig skjedde i butikken der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...