ISW Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Skrevet 29. februar 2016 3 timer siden, cilie skrev: Jeg har det som deg; gleder meg til å ha fri, reise, er med venner, jobber osv. Det er først når jeg begynner å tenke på livssituasjonen det blir skikkelige tunge tanker. -Som vel er naturlig i situasjonen. Skulle som sagt vært interessant å diskutere disse tingene videre. Virker som vi har mye av de samme problemstillingene rundt jobb, bekymringer over framtid, barn, med mer. Mener jeg startet en meldingstråd om det for en stund siden, bare å si fra hvis du vil diskutere videre. (for ordens skyld: jeg mener bare å diskutere problemstillingene, dette er ikke et forsøk på nettdating via dol) 0 Siter
cilie Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 (endret) 23 timer siden, issomethingwrong skrev: Skulle som sagt vært interessant å diskutere disse tingene videre. Virker som vi har mye av de samme problemstillingene rundt jobb, bekymringer over framtid, barn, med mer. Mener jeg startet en meldingstråd om det for en stund siden, bare å si fra hvis du vil diskutere videre. (for ordens skyld: jeg mener bare å diskutere problemstillingene, dette er ikke et forsøk på nettdating via dol) Er det ikke? Søren og, hehe 😉 Interessant å diskutere dette, ja! Vet ikke hvordan det fungerer med meldinger? Endret 1. mars 2016 av cilie 0 Siter
ISW Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Skrevet 1. mars 2016 12 minutter siden, cilie skrev: Er det ikke? Søren og, hehe 😉 Interessant å diskutere dette, ja! Vet ikke hvordan det fungerer med meldinger? Du trykker på boblen med profilbildet ditt -> meldinger. Jeg skal ha sendt deg en melding men hvis det gikk feil kan du inne på meldinger trykke på "ny" skrive navn til den som skal ha meldingen, emne og tekst 0 Siter
ISW Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, cilie skrev: Ingen melding der. Jeg prøvde igjen nå. Det ser ut som det er to stk på DOL som heter det samme, og meldingene går til hun som ikke er deg, selv om jeg trykker på deg. Kan du evt. prøve å sende meg en melding og se om det går an å starte en meldingstråd sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.