Gå til innhold

Noen våken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev:

Det kan bli litt vel mye noen ganger. Særlig når man sitter oppe å 'tuller' og ånser halve natten.

Ja man må helst sove om natten ;) Jeg var oppe å spiste og styrte på i natt, uff ikke bra. 

17 hours ago, stjernestøv said:

Blir sliten av å være i nærheren,men prøver å engasjere meg. Hvordan skrur du av?

Jeg setter grenser og tar på meg teflonbelegget. Trekker meg ut av samtalen hvis det blir for krevende og jeg er sliten, bytter samtaleemne eller går et annet sted hvis de ikke vil gi seg, dagdrømmer, tenker på noe annet, tuller litt for å lette stemningen og sånne ting. Jeg er bare introvert jeg da, det er ikke noe mystisk og overnaturlig med dette for meg. Jeg blir lett sliten av mennesker og mas og trenger mer tid for meg selv enn mange andre. Noen ganger blir jeg faktisk sliten bare av å vite at det sitter en tung og dyster person i rommet. Han trenger ikke å søke kontakt engang, så det er ikke hans skyld. Jeg tror det er en slags samvittighetsting, at jeg egentlig synes jeg bør prøve å hjelpe men lar være fordi jeg ikke orker. Jeg tar ikke inn mørket hans, det er mitt eget grums som kommer sigende fordi jeg ikke er snill nok. Veldig umystisk egentlig, men slitsomt, så jeg skrur av. 

Annonse

1 minutt siden, tonie skrev:

Jeg setter grenser og tar på meg teflonbelegget. Trekker meg ut av samtalen hvis det blir for krevende og jeg er sliten, bytter samtaleemne eller går et annet sted hvis de ikke vil gi seg, dagdrømmer, tenker på noe annet, tuller litt for å lette stemningen og sånne ting. Jeg er bare introvert jeg da, det er ikke noe mystisk og overnaturlig med dette for meg. Jeg blir lett sliten av mennesker og mas og trenger mer tid for meg selv enn mange andre. Noen ganger blir jeg faktisk sliten bare av å vite at det sitter en tung og dyster person i rommet. Han trenger ikke å søke kontakt engang, så det er ikke hans skyld. Jeg tror det er en slags samvittighetsting, at jeg egentlig synes jeg bør prøve å hjelpe men lar være fordi jeg ikke orker. Jeg tar ikke inn mørket hans, det er mitt eget grums som kommer sigende fordi jeg ikke er snill nok. Veldig umystisk egentlig, men slitsomt, så jeg skrur av. 

Ok, jeg tror du er var for energier :) Kan jo prøve dine metoder. Jeg tenkte jeg skulle prøve med aliminiumsfolie, teipe det foran hjerte og solar plexus. Kanskje det stopper energier. 

8 minutes ago, stjernestøv said:

Ok, jeg tror du er var for energier :) Kan jo prøve dine metoder. Jeg tenkte jeg skulle prøve med aliminiumsfolie, teipe det foran hjerte og solar plexus. Kanskje det stopper energier. 

Jeg har mine tvil, men det gjør vel neppe noen skade :)

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er vel ikke så rart når jeg har vært lenge med folk?

Det er ikke uvanlig å få mer energi når man har vært ute med folk og hatt det hyggelig, men rart det du sier om at energien ikke er din.

Ja ja, jeg skal ikke begi meg inn på en diskusjon om dette. Jeg vil nok aldri forstå hva du prater om uansett :)

Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Det er ikke uvanlig å få mer energi når man har vært ute med folk og hatt det hyggelig, men rart det du sier om at energien ikke er din.

Ja ja, jeg skal ikke begi meg inn på en diskusjon om dette. Jeg vil nok aldri forstå hva du prater om uansett :)

Jeg får jo mindre energi...min egen energi, blir tappet. Og får mer av andres energi inn i meg :) 

Er bare glad hvis jeg får sove i natt jeg :) I morgen holder jeg meg hjemme ;) Men har jo godt av å komme meg ut da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...