Fionys Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Er det noen andre her som bruker Circadin mot søvnmangel? Jeg har begynt med å ta Circadin 2mg to timer før jeg legger meg og det har virket godt på både innsovning og sammenhengende søvn. Sover ca. 8-9 timer hver natt sammenhengende. Problemet er at jeg føler meg trøtt utover formiddagen og lurer på om det har noe sammenheng med Circadin eller om det kan ha sammenheng med at jeg har økt Cipralex fra 10 til 20 mg hver morgen. Synes det er utrolig godt å få en ordentlig god nattesøvn, men det er plagsomt å gå trett utover dagen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, Fionys skrev: Er det noen andre her som bruker Circadin mot søvnmangel? Jeg forsøkte 2 mg Circadin, sovnet etter 4-5 timer, bråvåknet etter 1 1/2 time og hadde en angst fra helvetet. Anonymkode: 51acb...6ca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.