Blomsterfluen Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Jeg orker ikke turer, jobb, å stå opp om morgenen tidligere enn 09.30 selvom jeg legger meg innen klokka 21.30, jeg blir lett fly forbanna, frustrert og irritert. Men de i spesialhelsetjenesten avviste søknaden om jeg fikk være passoent der å prate med psykolog, fordi han mente at jeg ikke hørte hjemme der fordi jeg verken var psykotisk eller hørte på rådene han ga meg om abilify, selvom jeg forklarte ham at fastlegen sa det var greit at jeg kunne seponere den fordi jeg utviklet hjertearytmi av den. Bare svært få ting får meg glad, som pinnedyregg som kommer i posten, og pinnedyrene mine. Jeg hater samvær med mennesker, selvom jeg ble svært glad når de trakk meg som månedens ansatt på sysselsettingen i dag. Jeg bor forresten i et rottehull av en bolig, der naboen spiller skyhøy kaptein sabeltann sanger hele døgnets tider så høytalerne sprenges og overdøver lyden på tven min. Jeg klarer ikke dette mer, og jeg orker ingenting mere, bare å se tv og spise mat og snop. Hva bør jeg gjøre for å ikke være så voldsom lydømfintlig, uten å begynne på sånne idiotiske ap piller igjen? 0 Siter
ISW Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Du må i samråd med fastlegen finne en medisin som gir deg effekt uten å gi hjertebank. Eventuelt ta Abilify sammen med en medisin mot hjertebanken (f.eks en betablokker). Jeg tror du blir dårlig av å gå uten medisin. En side av saken er jo at du tror på mye rart og blir redd, noe annet er de andre plagene dine som du skriver om her. Jeg ser klart at livet ditt ikke er optimalt nå. Men du må begynne et sted, og det er med behandling av sykdommen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du må i samråd med fastlegen finne en medisin som gir deg effekt uten å gi hjertebank. Eventuelt ta Abilify sammen med en medisin mot hjertebanken (f.eks en betablokker). Jeg tror du blir dårlig av å gå uten medisin. En side av saken er jo at du tror på mye rart og blir redd, noe annet er de andre plagene dine som du skriver om her. Jeg ser klart at livet ditt ikke er optimalt nå. Men du må begynne et sted, og det er med behandling av sykdommen. Har ikke Blomsterfluen autisme? Det kan vel ikke fikses med medisiner? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du må i samråd med fastlegen finne en medisin som gir deg effekt uten å gi hjertebank. Eventuelt ta Abilify sammen med en medisin mot hjertebanken (f.eks en betablokker). Jeg tror du blir dårlig av å gå uten medisin. En side av saken er jo at du tror på mye rart og blir redd, noe annet er de andre plagene dine som du skriver om her. Jeg ser klart at livet ditt ikke er optimalt nå. Men du må begynne et sted, og det er med behandling av sykdommen. Det blir ikke så lett å få hjelp av psykiatrien til det, når psykiatrien avviste søknaden min om å få hjelp i psykiatrien. Psykiatrien i haugesund burde bare lagt ned. 0 Siter
ISW Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Det blir ikke så lett å få hjelp av psykiatrien til det, når psykiatrien avviste søknaden min om å få hjelp i psykiatrien. Psykiatrien i haugesund burde bare lagt ned. Ja, men du kan snakke med fastlegen om det. 0 Siter
aase k. Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Den 26. februar 2016 at 20.03, Blomsterfluen skrev: Det blir ikke så lett å få hjelp av psykiatrien til det, når psykiatrien avviste søknaden min om å få hjelp i psykiatrien. Psykiatrien i haugesund burde bare lagt ned. Ja må si meg litt enig. Ble selv avvist av psykiatrien i Haugesund selv om jeg sårt trenger hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har fått kjempe bra oppfølging av psykiatrien i Haugesund, så tror ikke det er noe verre der enn andre steder. Men det er ikke alle som selv mener de har rett på hjelp som oppfyller kravene for helsehjelp i spesialisthelsetjenesten. Anonymkode: cb397...982 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.