AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Hei, Jeg har slutta med meds og blir litt bekymra da jeg velger drikke alkohol(som hjalp til å ødelegge mitt forhold til legen forrige helg) for å få sove på kvelden. Nå synes jeg alkohol er bedre enn medisiner, men jeg kan jo ikke drikke hver kveld for å få sove. Noen tips til søvnfremmende greier? jeg ser på tv og spiser og drikker. Men jeg kan ikke drikke hver kveld. Jeg er sliten, men har tankekjør på kveldene, noe som hindrer meg i å sovne. Jeg regner med at det er forbigående. Jeg vil ikke ha denne giften i kroppen lenger. ti elleve år holder. Jeg skal holde ut, har bare vært uten medisiner i litt over to døgn.sovet dårlig de siste tre netter så er ikke bare medsa som gjør det. Jeg vurderer ta melatoninen som pjokken fikk utskrevet for noen år siden, men vil helst være uten meds. Denne kvelden kommer det til å gå bra siden jeg har drukket. Noen råd om hvor lang tid det vil ta før medisinene er ute av kroppen? Quetiapin, Fluanxol, Fontex. Jeg regner meg som rimelig rein nå, men må holde ut dette her og. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
Onion Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Dette høres rett og slett ut som "highway to hell"... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har slutta med meds og blir litt bekymra da jeg velger drikke alkohol(som hjalp til å ødelegge mitt forhold til legen forrige helg) for å få sove på kvelden. Nå synes jeg alkohol er bedre enn medisiner, men jeg kan jo ikke drikke hver kveld for å få sove. Noen tips til søvnfremmende greier? jeg ser på tv og spiser og drikker. Men jeg kan ikke drikke hver kveld. Jeg er sliten, men har tankekjør på kveldene, noe som hindrer meg i å sovne. Jeg regner med at det er forbigående. Jeg vil ikke ha denne giften i kroppen lenger. ti elleve år holder. Jeg skal holde ut, har bare vært uten medisiner i litt over to døgn.sovet dårlig de siste tre netter så er ikke bare medsa som gjør det. Jeg vurderer ta melatoninen som pjokken fikk utskrevet for noen år siden, men vil helst være uten meds. Denne kvelden kommer det til å gå bra siden jeg har drukket. Noen råd om hvor lang tid det vil ta før medisinene er ute av kroppen? Quetiapin, Fluanxol, Fontex. Jeg regner meg som rimelig rein nå, men må holde ut dette her og. Anonymkode: 0c27c...8ed MÅ legge til at det var fastlegen min som sa at depresjonen ikke ville bli bedre med medisiner, men andre ting. Jeg slutter med meds for jeg har ikke troen på dem lenger. Jeg er lei av å late som at alt er bra hele tiden Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 32 minutter siden, Onion skrev: Dette høres rett og slett ut som "highway to hell"... Highway to hell...jaja, jeg er forberedt på å få reaksjon av dette, men det er fordi medisiner går ut av kroppen og ikke noe annet. Jeg satser på at det går bra...søvnproblemer er jeg vant til Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
Onion Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 1 hour ago, AnonymBruker said: Highway to hell...jaja, jeg er forberedt på å få reaksjon av dette, men det er fordi medisiner går ut av kroppen og ikke noe annet. Jeg satser på at det går bra...søvnproblemer er jeg vant til Anonymkode: 0c27c...8ed Bråkutt og selvmedisering med alkohol høres ut som "highway to hell". Ved bråkutt får hjernen din "sjokk", som kan gjøre en veldig syk. Det dreier seg ikke om at dette går over bare medisinene er ute av kroppen! Høres heller ikke bra ut at to av preparatene du nevner er antipsykotikum. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 12 minutter siden, Onion skrev: Bråkutt og selvmedisering med alkohol høres ut som "highway to hell". Ved bråkutt får hjernen din "sjokk", som kan gjøre en veldig syk. Det dreier seg ikke om at dette går over bare medisinene er ute av kroppen! Høres heller ikke bra ut at to av preparatene du nevner er antipsykotikum. Når fastlegen velger å trappe ned en av de viktige medisinene mine, blir jeg litt...ja... jeg gir opp, orker ikke mer mas om medisiner og drit. Jeg må bare prøve å ikke drikke hver kveld for å få sove. Quetiapin var den viktigste medisinen jeg gikk på, fastlegen kutter ned denne og etterhvert ut, så da har jeg ikke noe plattform uansett. Kutter den ut pga blodtrykksfall Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
frosken Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når fastlegen velger å trappe ned en av de viktige medisinene mine, blir jeg litt...ja... jeg gir opp, orker ikke mer mas om medisiner og drit. Jeg må bare prøve å ikke drikke hver kveld for å få sove. Quetiapin var den viktigste medisinen jeg gikk på, fastlegen kutter ned denne og etterhvert ut, så da har jeg ikke noe plattform uansett. Kutter den ut pga blodtrykksfall Anonymkode: 0c27c...8ed Dette høres ut som en form for utagering? 0 Siter
bibben Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har slutta med meds og blir litt bekymra da jeg velger drikke alkohol(som hjalp til å ødelegge mitt forhold til legen forrige helg) for å få sove på kvelden. Nå synes jeg alkohol er bedre enn medisiner, men jeg kan jo ikke drikke hver kveld for å få sove. Noen tips til søvnfremmende greier? jeg ser på tv og spiser og drikker. Men jeg kan ikke drikke hver kveld. Jeg er sliten, men har tankekjør på kveldene, noe som hindrer meg i å sovne. Jeg regner med at det er forbigående. Jeg vil ikke ha denne giften i kroppen lenger. ti elleve år holder. Jeg skal holde ut, har bare vært uten medisiner i litt over to døgn.sovet dårlig de siste tre netter så er ikke bare medsa som gjør det. Jeg vurderer ta melatoninen som pjokken fikk utskrevet for noen år siden, men vil helst være uten meds. Denne kvelden kommer det til å gå bra siden jeg har drukket. Noen råd om hvor lang tid det vil ta før medisinene er ute av kroppen? Quetiapin, Fluanxol, Fontex. Jeg regner meg som rimelig rein nå, men må holde ut dette her og. Anonymkode: 0c27c...8ed Stiller meg svært skeptisk til at dette er en god strategi hvis du ønsker å oppleve god søvn. Hvis du har gått på AP og AD lenge er det avgjørende med en langsom seponering for å unngå sterkt ubehag. Søvnen risikerer å bli fullstendig "screwed up" hvis man kutter tvert. Det kan faktisk ta noen uker før du får igjen gangsynet hvis du bråseponerer. Jeg håper at du finner en god løsning hvor du i alle fall ikke får forstyrret søvnen så voldsomt som man ofte får når man kutter tvert. Be om litt hjelp og spill på lag med dem som er satt til å hjelpe deg...Good luck! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 9 minutter siden, frosken skrev: Dette høres ut som en form for utagering? Ja, jeg lever etter eupf. Nei, men jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. begynte kjenne søvnproblemene og hallisene etter nedtrapping av 100mg. Og er selvsagt usikker på om jeg gjør det rette, men føler giften må ut av kroppen. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, bibben skrev: Stiller meg svært skeptisk til at dette er en god strategi hvis du ønsker å oppleve god søvn. Hvis du har gått på AP og AD lenge er det avgjørende med en langsom seponering for å unngå sterkt ubehag. Søvnen risikerer å bli fullstendig "screwed up" hvis man kutter tvert. Det kan faktisk ta noen uker før du får igjen gangsynet hvis du bråseponerer. Jeg håper at du finner en god løsning hvor du i alle fall ikke får forstyrret søvnen så voldsomt som man ofte får når man kutter tvert. Be om litt hjelp og spill på lag med dem som er satt til å hjelpe deg...Good luck! Takk for det. Skulle ønske jeg visste hva jeg gjorde, men føler ikke at det er returrett på dette. Jeg får prøve dette å se om det løser mine tanker om at det er gift jeg putter i meg Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
bibben Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vet ikke nok om din situasjon til å kunne komme med veldig gode råd, men jeg kan dele noen tanker og erfaringer med deg. Etter å ha gått på ulike typer AP og AP i tilsvarende mange år som deg så ble jeg for et år siden tilbudt å få AP i depotform. Det har forandret mye for meg. Fortsatt opplever jeg enkelte småsten i maskineriet, men det kan ikke sammenlignes med å gå på flere AP'er i tablettform for eksempel. Føler meg langt mer våken og tilstede nå. Klarer å konsentrere meg og hukommelsen er ikke lenger et hinder i arbeidslivet. Om dette ene og alene skyldes AP i depotform skal jeg ikke hardnakket påstå, men at jeg opplevde en betydelig forandring da jeg gikk fra piller til depot er sikkert som amen i kirken! Med andre ord: det finnes løsninger utover å autoseponere :o) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Jeg må stå for det jeg har gjort. Nå har jeg valgt å kutte meds, så får jeg stå for det. Takk for tilbakemelding, setter stor pris på det! Kanskje depot er løsningen for meg og. Skal bare prøve ut dette noen dager til. Jeg orker ikke kjempe mot halliser, paranoia og stemmer/syner for lenge. Er svak sånn sett Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
Onion Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 12 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg må stå for det jeg har gjort. Nå har jeg valgt å kutte meds, så får jeg stå for det. Du kan jo stå for å holde deg unna alkohol og. Men det vil du kanskje ikke... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 4 minutter siden, Onion skrev: Du kan jo stå for å holde deg unna alkohol og. Men det vil du kanskje ikke... Hvorfor skal jeg holde meg unna alkohol? Det er bare en løsning nå I kveld, har ikke råd til å drikke hver kveld uansett. Nå skal jeg bare komme meg gjennom kvelden og natta, så får jeg ta morgendagen bedre imot. Giften skal ut av kroppen. Ja, alkoholen og etterhvert. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
Onion Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor skal jeg holde meg unna alkohol? Fordi det gjør folk syke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 Skrevet 26. februar 2016 Vet ikke hvem du er og om du har den eller den diagnosen. Det skriver du lite om... Dersom du har psykoselidelse, så kan jeg iallefall si att du driter på draget... Eller mer PK tabber deg ut. Virker som om noen tror man tar medisiner for å tilfredstille psyk. helsepersonell. Men fakta er jo att det er medisin for den psykes beste... Værre enn det er det ikke. Så sant du ikke har barn og folk som trenger din omsorg, så er du selvsagt kun selvskadende mht medisiner. Anonymkode: 74180...648 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 Skrevet 27. februar 2016 jeg har ikke barn jeg tar meg av, og ingen andre heller, så tar det med ro. Jeg har avslutta så og si alle avtaler jeg har med det offentlige så jeg slipper maset fra dem. Kommer til å fortsette gå på jobb, det er det eneste som interesserer meg for tida. Jobber bare en dag i uka, så det er greit. Jeg må vel ta kontakt med hjelpeapparatet etterhvert, de får vel mistanke om jeg bare avslutter alt uten noen forklaring. Jeg klarer meg fint idag, alkoholen er vel ute av kroppen snart, så kan jeg dra på besøk til en kompis. Han har vel noe å drikke på og så er jeg redda idag og Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Den 27.2.2016 at 12.12, AnonymBruker skrev: jeg har ikke barn jeg tar meg av, og ingen andre heller, så tar det med ro. Jeg har avslutta så og si alle avtaler jeg har med det offentlige så jeg slipper maset fra dem. Kommer til å fortsette gå på jobb, det er det eneste som interesserer meg for tida. Jobber bare en dag i uka, så det er greit. Jeg må vel ta kontakt med hjelpeapparatet etterhvert, de får vel mistanke om jeg bare avslutter alt uten noen forklaring. Jeg klarer meg fint idag, alkoholen er vel ute av kroppen snart, så kan jeg dra på besøk til en kompis. Han har vel noe å drikke på og så er jeg redda idag og Anonymkode: 0c27c...8ed Jeg vet ikke om jeg forstår hvorfor du sluttet på medisiner i utgangspunktet? Var det et innfall du fikk eller handler det om noe annet (bivirkninger osv)? Hva tenker du skal hjelpe mot de symptomene du beskriver (hallusinasjoner, paranoia). Quetiapin ble seponert skriver du, fikk du noen alternativer? Din situasjon vil bli litt bedre om du forsøker å tenke langsiktig. Hva er planen din videre? 0 Siter
frosken Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Den 27.02.2016 at 12.12, AnonymBruker skrev: jeg har ikke barn jeg tar meg av, og ingen andre heller, så tar det med ro. Jeg har avslutta så og si alle avtaler jeg har med det offentlige så jeg slipper maset fra dem. Kommer til å fortsette gå på jobb, det er det eneste som interesserer meg for tida. Jobber bare en dag i uka, så det er greit. Jeg må vel ta kontakt med hjelpeapparatet etterhvert, de får vel mistanke om jeg bare avslutter alt uten noen forklaring. Jeg klarer meg fint idag, alkoholen er vel ute av kroppen snart, så kan jeg dra på besøk til en kompis. Han har vel noe å drikke på og så er jeg redda idag og Anonymkode: 0c27c...8ed Du er altfor frisk til å kunne forsvare å handle så destruktivt - synes jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Den 26.2.2016 at 20.03, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har slutta med meds og blir litt bekymra da jeg velger drikke alkohol(som hjalp til å ødelegge mitt forhold til legen forrige helg) for å få sove på kvelden. Nå synes jeg alkohol er bedre enn medisiner, men jeg kan jo ikke drikke hver kveld for å få sove. Noen tips til søvnfremmende greier? jeg ser på tv og spiser og drikker. Men jeg kan ikke drikke hver kveld. Jeg er sliten, men har tankekjør på kveldene, noe som hindrer meg i å sovne. Jeg regner med at det er forbigående. Jeg vil ikke ha denne giften i kroppen lenger. ti elleve år holder. Jeg skal holde ut, har bare vært uten medisiner i litt over to døgn.sovet dårlig de siste tre netter så er ikke bare medsa som gjør det. Jeg vurderer ta melatoninen som pjokken fikk utskrevet for noen år siden, men vil helst være uten meds. Denne kvelden kommer det til å gå bra siden jeg har drukket. Noen råd om hvor lang tid det vil ta før medisinene er ute av kroppen? Quetiapin, Fluanxol, Fontex. Jeg regner meg som rimelig rein nå, men må holde ut dette her og. Anonymkode: 0c27c...8ed Må bare si du har min fulle forståels, jeg slutter snart jeg og Stå på! Vi klarer oss uten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.